از هفته آینده : عرضه لوازم خانگی با 10 درصد تخفیف

چهارشنبه ، 1 دی 1389 ، 10:47

رئيس ستاد تحول صنايع و معادن گفت: همزمان با اجراي قانون هدفمندي يارانه ها، طرح «تأمين» از هفته آينده و در راستاي نوسازي لوازم خانگي به اجرا گذاشته مي شود.
به گزارش بانکی دات آی آر ، «سيدرضا فاطمي امين» در جمع خبرنگاران افزود: اين طرح يكي از فرصت هاي طرح تحول بخش صنعت و معدن است كه بزودي فعال مي شود و براساس آن از يكشنبه آينده 13 كالاي صنعتي با 7 الي 10 درصد تخفيف در قالب طرح «تأمين» به بازار عرضه مي شود.

 


وي با بيان اينكه وزارت صنايع و معادن براي اجراي اين طرح حمايت ها و سياست گذاري هاي مناسبي براي صنايع مختلف در نظر گرفته، اظهار داشت: متقاضيان مي توانند لوازم خانگي كم مصرف و بهينه را با استفاده از تسهيلاتي كه دولت به صورت يارانه به حساب افراد واريز مي كند به صورت اقساطي خريداري كرده و طي مدت زماني مشخص قيمت كالا را پرداخت كنند.


فاطمي امين سپس گفت: اين طرح در پي جهت دادن تقاضا به سمت توليدات داخلي است ضمن اينكه در اين طرح با توليد كنندگان داخلي مذاكره شده تا محصولات خود را با تخفيفاتي حدود 7 تا 10 درصد به مشتريان عرضه كنند.


وي افزود: ايده اين طرح به اين گونه است كه گروهي از اقلام مورد نياز خانوار با تخفيف نسبت به قيمت آنها عرضه شود.
رئيس ستاد تحول صنايع و معادن ادامه داد: از يكشنبه آينده دو گروه لوازم خانگي و فرش با تخفيفات اعلام شده ارايه مي شوند.
فاطمي امين، با بيان اينكه نحوه استفاده مردم از طرح تأمين به دو صورت نقدي و اقساطي است، گفت: با شش توليدكننده داخلي نيز توافق نهايي شده تا 13 قلم كالا در 120 مدل را از اين طريق در اختيار مشتريان قرار دهند.


وي افزود: متقاضيان لوازم خانگي و فرش از روز يكشنبه 5 دي ماه با مراجعه به سايت behinyabir مي توانند از نوع و مدل محصولات معرفي شده آگاه شوند.
فاطمي امين ادامه داد: در اجراي طرح تأمين، اقلامي مانند: اجاق گاز، ماشين لباسشويي، يخچال، يخچال فريزر، فرش و تلويزيون در اختيار متقاضيان قرار خواهد گرفت.


وي اضافه كرد: در شيوه اقساطي نيز 2 درصد به صورت پيش قسط و مابقي به صورت كاملاً قرض الحسنه و بدون كارمزد در اقساط يك ساله به مشتريان عرضه مي شود.
رئيس ستاد تحول صنايع گفت: تضمين بازپرداخت اين اقساط با ارائه فرم تضمين شده از بانك صاحب حساب خانوار به بنگاه هاي فروش اين كالاها خواهد بود.


وي افزود: بنگاه هايي كه در طرح تأمين و سيستم بهين ياب محصولات خود را عرضه كنند به نوعي از طرف دولت بازپرداخت اقساط كالاها را به صورت تضمين دريافت مي كنند.

 

اخبار منتخب سایت بانکی

================

اینترنت / یک سایت متفاوت برای همسریابی ! + عکس

شیطنت کودکانه و برداشت از حساب بانکی برای فیس بوک

نتیجه ی یک تحقیق جالب در خصوص اخلاق کاربران فیس بوک

حکایت تلخ مدیران نالایق و فوتبالیست های بی خاصیت

معرفی سایت دیگ + گزارش تصویری از دفتر سایت

فیس بوک عامل طلاق یک پنچم آمریکایی ها

مراحل دزدی از یک زن در چین + عکس

همسریابی به وسیله ی یوتیوب + عکس

فیلم فیس بوک هم ساخته شد

6 اشتباه مرگبار شغلی در فیس بوک

دردسر جشن تولد دختر نوجوان در فیس بوک + عکس

فیس بوک مانع ازدواج مجدد وزیر فرانسوی شد + عکس

سوء استفاده از 1000 دختر جوان به وسیله ی فیس بوک + عکس

عکسهای مستهجن فیس بوک دختر فوتبالیست استرالیایی دردسرساز شد

► تصاویرجالب/عابر‌بانك‌ها پس‌ازهدفمندی
استخدام در شرکت گلپخش (گلرنگ) ◄

مطالب مرتبط
بنر