پرداخت سود قطعی سپرده های سرمایه گذاری بانک سرمایه

دوشنبه ، 6 دی 1389 ، 14:57

 

بانک سرمایه برای دومین سال پیاپی، به حساب های سپرده سرمایه گذاری، سود قطعی واریز نمود.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از اداره روابط عمومی و بین الملل بانک سرمایه، این بانک به عهد خود با مشتریان خویش وفا نموده و همان گونه که در تبلیغات خویش اعلام نموده بود، در شباهنگام 21 آذرماه، به حساب های سپرده گذاری، تا سقف 5/3% سود قطعی پرداخت کرد.

اکبر عینی، رئیس اداره روابط عمومی و بین الملل بانک سرمایه، پیرامون این موضوع اظهار داشت: « پرداخت سود قطعی همان چیزی است که ما را به تحقق هدف بانکداری اسلامی، بیش از پیش نزدیک و امیدوار می سازد. همان گونه که مستحضرید، بانک سرمایه در سال گذشته نیز به سپرده های سرمایه گذاری، 2/5% سود قطعی پرداخت کرد.

امسال نیز شاهدیم که این حرکت با موفقیت ادامه یافت و مابه التفاوت سود، تا سقف 5/3% به سپرده های سرمایه گذاری واریز گردد. به مصداق کلام پرودگار در سوره عنکبوت، که می فرماید: " آنان را که در راه ما کوشیده اند، به راه های خود هدایت خواهیم کرد "، معتقدیم که حرکت در این مسیر، تلاش و کوشش الهی است و بی شک، هدایت و توفیق الهی را نیز به دنبال خواهد داشت.»

رئیس اداره روابط عمومی و بین الملل بانک سرمایه در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پرداخت سود قطعی در سال آینده، اظهار داشت: « پرداخت سود قطعی و میزان آن در سال آینده، به میزان مشارکت مشتریان گرامی در سپرده های سرمایه گذاری بستگی دارد. به این ترتیب، و به تبع آن، زمینه برای بانک خدمتگزاران ( بانک سرمایه ) مهیا خواهد بود تا برای سال آینده نیز سود قطعی را به حساب های سپرده سرمایه گذاری واریز کند. »

ایشان در انتها، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا علیه السلام، پیرامون حواشی پرداخت سود قطعی، افزود: « با شروع تبلیغات بانک سرمایه پیرامون پرداخت سود قطعی برای دومین سال متوالی، تماس های بسیاری از سوی مردم صورت گرفته تا از میزان سود قطعی و زمان پرداخت آن اطاع حاصل کنند. به اطلاع این دسته از عزیزان می رسانم که بانک سرمایه با لطف و عنایت پروردگار متعال، به عهد خود وفا کرد و در 21 آذر ماه، سود قطعی تا 5/3% را به حساب های سپرده سرمایه گذاری واریز نمود.

این موفقیت را خدمتی بس کوچک برای مشتریان عزیز خود و گامی بزرگ به سوی تحقق بانکداری اسلامی به شمار می آوریم، و به همین دلیل است که معتقدیم بانک خوب، سرمایه است. »

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

وقتی بازار لوازم آرایشی صدای AP را هم درمی آورد!

استفاده از کمترین امکانات برای تبلیغات + عکس

15 چیزی که شما در مورد استیو جابز نمی دانید

گزارش تصویری / 10 هتل لوکس دنیا

فواره هایی که جاذبه ی گردشگری هستند

بحرانی به پهنای خلیج مکزیک + عکس

ضربه ای که گوگل به اقتصاد جهانی می زند!

گردشگری/ مرنجاب ,مرز زمین و آسمان

کره جنوبی چگونه به ثروت و قدرت رسید؟+تصویر

گزارش تصویری / نحوه بستن چمدان برای یک سفر طولانی

طنز/ اندر مصائب کار در شرکت های دولتی

افتتاح موزه لندن / گزارش تصویری

دستفروشان آثار هنری در نیویورک / گزارش تصویری

► خدمتی دیگر برای گیرندگان تسهیلات بانک سرمایه
تغییر ساعات پذیرش دستور پرداخت ساتنا در بانک سرمایه ◄

مطالب مرتبط
بنر