آخرین وضعیت دانشگاه منحله علوم پزشکی ایران+تصویر

شنبه ، 11 دی 1389 ، 09:35

 

خانم وزیر آبان ماه امسال از تصویب ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران خبر داد این خبر جنجال های زیادی را در پی داشت و با تو جه به این که این دانشگاه در سال جدید تحصیلی دانشجو پذیرفته بود سرگردانی ها ادامه داشت اما با اصرار خانم دستجردی این مصوبه اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار بانکی دات آی آر بنابر اطلاعات به دست آمده از این دانشگاه هنوز در سربرگ اداری بسیاری از فعالییت های این دانشگاه نام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران به چشم می خورد.

سایت این دانشگاه به نشانی http://www.iums.ac.ir نیز با وجودی که مدتی است به روز نشده هنوز فعال است جالبتر آنکه هیچ یک از تابلو های این دانشگاه تعویض نشده و به شکل عجیبی که در تصاویر زیر می بینید نام دانشگاه تغییر کرده.

به نظر می رسد با موج جدید تغییرات در دولت دهم بعضی مدیران ناراضی این دانشگاه امید دارند که بتوانند دانشگاه منحل شده را دوباره زنده نمایند.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی در ایران بود که در مرداد ۱۳۵۲ با عنوان مرکز پزشکی شاهنشاهی  بنیانگذاری شد و در آبان ۱۳۸۹ با دانشگاه علوم پزشکی تهران ادغام گشت.خبر انحلال با اعتراضاتی از سوی دانشجویان و اساتید رو به رو گشت.


بر همين اساس کليه فعاليتهاي بهداشتي، درماني دانشگاه علوم پزشکي ايران واقع در استان البرز به دانشکده علوم پزشکي کرج، کليه واحدهاي بهداشتي، درماني دانشگاه علوم پزشکي ايران به دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي و کليه واحدهاي آموزشي و پژوهشي و دانشجويي به دانشگاه علوم پزشکي تهران منتقل شد.

دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمان انحلال، چهارمین دانشگاه برتر علوم پزشکی کشور بوده‌است.

تصاویر زیر شب گذشته از یکی از مراکز این دانشگاه واقع در خیابان جمالزاده جنونی تهیه شده است

 

پربازدید ترین اخبار بانکی:

===============

 

► دعوت به همکاری در بیمه کار آفرین
استخدام در شرکت نرم افزاری ◄

مطالب مرتبط
بنر