اولویتهای تشرف به عمره اعلام شد

چهارشنبه ، 15 دی 1389 ، 15:57

 

======================================================

 

.:: کارجویان محترم برای ثبت رزومه خود در "بازار کار" سایت بانکی اینجا کلیک کنید ::.

.:: برای اطلاع از اخبار مهم استخدامی در خبرنامه سایت عضو شوید .::

.:: سایر استخدام ها را اینجا ببینید.::

 

=======================================================

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت‌: اطلاعیه پذیرش متقاضیان دارای اولویت تشرف به عمره  مفرده 1390- 1389 از 22 دی در نشریات محلی استان ها منتشر می شود .

به گزارش بانکی دات آی آر علی اکبر غیرتی  افزود:‌اعزام از ابتدای ربیع الاول در دوره حداکثر شش ماهه تا آغاز ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت .

وی درباره مشمولان تشرف به عمره مفرده سال1390 -1389 گفت‌: همه دارندگان قبوض بانک ملی ثبت نامی در سال های 63 ، 76 و 82 تا پنجم فرودین سال 1386 که تاکنون به هرعلتی مشرف نشده اند از مشمولان اعزام هستند .

غیرتی افزود: ‌اسناد پس از پنج فروردین سال 1386 نیز چنانچه با مجوز دفاتر حج و زیارت استانی صادر و پشت نویسی شده باشد و همچنین دارندگان اولویت های یک تا180 بانک ملت که در ثبت نام عمومی سال 1387 شرکت کرده اند و کارت ثبت نام دارای اعتبار در دست دارند ، از دیگر مشمولان اعزام به حج عمره 90-89 هستند .

وی گفت‌: متقاضیان برای اطلاع از اولویت های تشرف می توانند با مراجعه به سایت بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir و یا تماس با تلفن 1556و یا ارسال شماره ثبت نام خود به مرکز پیام بانک ملت به شماره 300034 (از طریق پیامک) از اولویت تشرف خود مطلع شوند.

غیرتی افزود:‌ اسامی و نشانی دفاتر زیارتی مجاز همراه با تاریخ پرواز ، گروه قیمتی و هزینه آن و سایر اطلاعات لازم در هر استان در روز20 دی در نشریات کثیرالانتشار محلی اعلام و پذیرش متقاضیان نیز در دفاتر زیارتی آغاز خواهد شد.

پربازدیدترین اخبار بانکی:

==============

 

► روبات های معلم در مدارس کره ای ها +تصویر
ارزش سهام بزرگترین شبکه اجتماعی چه قدر است؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر