خداحافظ شیر دل ,خداحافظ سلطان وعده ها

يكشنبه ، 3 بهمن 1389 ، 09:27

 

پانزدهمین دوره جام ملتهای آسیا برای ایران به اتمام رسید واعضای تیم ملی کشورمان باید چمدان های خود را بسته و به کشور بازگردند.

به گزارش بانکی دات آی آر اگر چه بازی های نسبتا قابل قبول بچه های تیم ملی کور سوی امیدی را در دل های مردم روشن کرده بود و امید داشتند که پیش بینی های کارشناسان محقق نگرددو تیم به مراحل بالایی برود بااین وجود شکست خوردیم.

 

باز هم هزینه های هنگفت و شکست غرور ملی نصیبمان شد و آقای شیر دل هم که در وعده دادن استاد بود از ماه ها قبل منبع درآمد جدید ی در ژاپن یافته به تیم جدیدش می پیوندد.رئیس محترم فدراسیون که از عدم استعفا و ابقا در راس فوتبال ایران سخن می گوید. به راستی چه کسی پاسخگوی مبالغ هنگفت پول بیت المال خواهد بود؟؟

این یعنی تکرار تراژدی عدم حضور تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی که جز چند ابراز تاسف و سکوت معنادار مسئولان هیچ پیامد دیگری برای فوتبال کشور نداشت.

مگر نه این است که بیت المال سرمایه ملی همه ملت ایران است و مسئولان باید در مقابل هزینه هایی که می کنند پاسخگو باشند اما با وجود قرارداد  از پیش خاتمه یافته سرمربی و عدم پاسخگویی رئیس فدراسیون دست ملت به هیچ جا بند نیست که دنبال پاسخگو باشند.

حتی بهارستان نشینان به عنوان نمایندگان ملت قادر نیستند در خصوص این روند تاسف بار سوالی بکنند چرا که رئیس سازمان ورزش و فدراسیون اصولا نیازی به پاسخگویی ندارند.کلا با تشکیل فدراسیون ورزش و جوانان و پاسخگویی هم که میانه ای ندارند ! اصولا نباید در کار ایشان دخالتی صورت بگیرد چرا که ایشان بر هر امر غیر ممکنی توانا هستند.

به نظر می رسد ادامه روند این خود مختاری نتیجه ای جز ادامه  هدر رفتن سرمایه های ملی و نارضایتی مردم در پی نخواهد داشت.

پربازدید ترین اخبار بانکی:

===============

 

 

 

 

► کلیدهای موفقیت / جلسه دهم / با مهمترین کشف روانشناسی همراه شویم!
10 اشتباه ساده اما بزرگ در هنگام ارسال ایمیل ◄

مطالب مرتبط
بنر