از هفته آینده ؛ عرضه کالاهای مورد نیاز با تخفیف ویژه

يكشنبه ، 10 بهمن 1389 ، 14:50

همزمان با فرا رسيدن ايام الله دهه مبارك فجر و ايام پاياني سال، اجناس مورد نياز مردم با تخفيف هاي ويژه عرضه مي شود.


به گزارش بانکی دات آی آر ، محمدرضا رشيدي مديرعامل فروشگاههاي زنجيره اي رفاه در اين زمينه گفت: فروش ويژه نوروزي بهار تا بهار از 12بهمن ماه امسال آغاز مي شود و تا 12فروردين ماه ادامه دارد و در مجموع 15هزار قلم كالا در فروشگاههاي رفاه تا سطح 25درصد تخفيف به مردم عرضه مي شود.


وي از فروشگاههاي زنجيره اي به عنوان مجموعه اي فعال در سطح ملي نام برد و گفت: اين واحدها با تنوع كالايي فراوان انواع اقلام مورد نياز مردم را در حوزه مواد غذايي، آرايشي و بهداشتي، لوازم خانگي عرضه مي كنند.
مديرعامل فروشگاههاي زنجيره اي رفاه سپس عرضه سبد كالايي با تخفيف ويژه 25 تا 30درصد از بهمن ماه را با توزيع 160قلم كالا با برندهاي معروف (نشان تجاري) را از ديگر برنامه هاي اين فروشگاه برشمرد.


رشيدي در بخش ديگري از سخنان خود از امضاي تفاهم نامه همكاري ميان فروشگاه زنجيره اي رفاه با وزارت بازرگاني خبر داد و گفت: بر اين اساس قرار است در صورت نياز بازار 13قلم كالاي اساسي مردم كه 35درصد مصرف خانوار را دربر مي گيرد در سطح گسترده عرضه شود.


وي ادامه داد: انواع گوشت قرمز و سفيد، تخم مرغ، پنير و كره، پودر شوينده، قند و شكر، روغن نباتي، برنج، عدس، لوبيا، نخود، ماكاروني در شرايط خاص بازار توزيع شود.
هم اكنون 162 فروشگاه و شعبه رفاه در سراسر كشور فعال است و برنامه ريزي براي رسيدن به 280 شعبه در حال انجام است.


جشنواره فروش پوشاك


رئيس اتحاديه كشوري پوشاك نيز از برگزاري دومين جشنواره سراسري فروش نوروزي با مشاركت شش هزار واحد صنفي از پنجم اسفندماه در سراسر كشور خبر داد.ابوالقاسم شيرازي در گفت وگو با ايرنا، اظهار داشت: در اين جشنواره 20روزه، كيفي ترين پوشاك نوروزي با قيمت مناسب و البته بدون تخفيف معمول عرضه مي شود.

 

وي درباره نحوه انتخاب فروشگاههاي برتر گفت: واحدهاي صنفي شركت كننده از سابقه خوبي برخوردار هستند، ضوابط فروش را رعايت مي كنند و از سويي نسبت به نصب برچسب قيمت اهتمام ويژه اي دارند.شيرازي درباره نحوه بازرسي و نظارت نيز اين اطمينان را به مردم داد كه علاوه بر اتحاديه ها بازرسان شوراي اصناف نيز نظارت كاملي بر نحوه فروش داشته باشند.وي افزود: در عين حال اگر مردم با مواردي تخلف مواجه شدند مي توانند به اتحاديه هاي ذيربط، تلفن 124 و يا شوراي اصناف اطلاع دهند تا بلافاصله پيگيري شود.

 

پربازدیدترین اخبار بانکی:

===============

 

► استخدام موسسه توسعه (بدون مهلت)
درآمد ماهانه یک نماینده مجلس +فیش حقوقی ◄

مطالب مرتبط
بنر