خطرناک ترین عبارات در جستجو های اینترنتی

سه شنبه ، 12 بهمن 1389 ، 11:22


غالبا وبگرد به کسانی گفته می شود که وقت خود را  به دنبال مطالب متفاوت در سایت های مختلفی می گذرانند. شرکت مک آفی یکی از بزرگترین شرکت هایی که به عنوان محافظ سیستم های کامپیوتری و نرم افزاری فعال است، عبارات و کلماتی را منتشر کرده است و آن ها را به عنوان خطرناک ترین عبارات برای جستجوگران اینترنتی یا همان وبگرد ها معرفی نموده.


به گزارش بانکی دات آی آر، در گزارش اخیر شرکت مک آفی اعلام شده است که لیستی که تحت عنوان عبارات خطرناک اینترنتی منتشر شده است، کاربران اینترنتی و وبگردها را در خطر دانلود نرم افزار های مخرب قرار می دهد.


بر اساس گزارش این شرکت، محققین تحلیل و بررسی های خود را بر روی بیش از 2600 سایت معروف که امکانات جستجو و دانلود نرم افزار را در اختیار کاربران قرار می دهند انجام داده است. در این میان اسم سایت های بزرگی چون گوگل و یاهو نیز به چشم می خورد.


موتورهای جستجو گر هم می توانند مانند یک سراشیبی در یک اتوبان عمل کنند ، هم می توانند مانند یک سربالایی مانع حرکت بیشتر شوند. هکرها در این زمینه بسیار هوشمند می باشند و از امکانات موتور های جستجوگر که همه دنیای وبگردان است، سو استفاده می کنند.


تحقیقات مک آفی بعد از انجام بسیاری از بررسی های لازم به این نتیجه رسیده است که هکرها معمولا به دنبال سایت های پرازدحام  می روند. آن ها عاشق جمعیت و شلوغی هستند.


هدف بعدی آنان، کاربران آنلاینی هستند که تمایل شدیدی برای دانلود موسیقی وفیلم دارند و در سایت های متعددی عضویت گرفته و وارد آنان می شوند. عضویت آنان مسلما موجب خواهد شد تا برخی اطلاعات شخصی را ثبت کنند.


به طور مثال، اغلب کسانی که به دنبال دانلود موسیقی هستند، یکی از اهداف مهم هکرها محسوب می شوند. اما چرا؟ چون اغلب آنان بر روی دانلود به دنبال فایل های ام پی تری شده هستند و معمولا به سایت های معروف در این زمینه مراجعه می کنند و در بسیاری از آنان عضویت می گیرند.


در نهایت می توان با در نظر گرفتن محاسبات دقیق محققین در این زمینه لیست اسامی 10 عبارت برتری که کاربران آنلاین و وبگرد ها را تهدید می کند به شرح زیر نام برد:

 

  1. Word unscramble
  2. Lyrics
  3. MySpace
  4. Free Music Downloads
  5. Phelps, Weber-Gale, Jones and Lezak Wins 4x 100m Relay
  6. Free Music
  7. Game Cheats
  8. Printable Fill in Puzzles
  9. Free Ringtones
  10. Solitaire

 

پربازدید ترین اخبار بانکی:

===============

 

 

► کلیدهای موفقیت / جلسه چهاردهم / وقتی انرژی ها ما را هدایت می کنند !
استخدام در شرکت شاهرضایی گلپایگانی(بدون مهلت) ◄

مطالب مرتبط
بنر