استخدام بانک قوامین(کاردان وکارشناس)

چهارشنبه ، 20 بهمن 1389 ، 11:57

 

 

======================================================

 

.:: کارجویان محترم برای ثبت رزومه خود در "بازار کار" سایت بانکی اینجا کلیک کنید ::.

.:: برای اطلاع از اخبار مهم استخدامی در خبرنامه سایت عضو شوید .::

.:: سایر استخدام ها را اینجا ببینید.::

 

=======================================================

بانک قوامین با استعانت از از خداوند متعال در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی خود از بین برادران واجد شرایط در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس در رشته های مورد نیاز پس از کسب موفقیت در مراحل آزمون کتبی ، مصاحبه گزینش و . . . در محدوده جغرافیایی شهر تهران دعوت به همکاری می نماید . . .

الف – شرایط

1. تابعیت و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران . 2. اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام . 3. عدم سوء پیشینه کیفری و عدم اشتهار به فساد اخلاقی . 4. عدم اعتیاد به مواد مخدر . 5. تندرستی و توانائی جسمانی و روانی برای انجام کار در شعب بانک با تأیید پزشک معتمد بانک . 6. داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت کفالت . 7. عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و مراکز آموزشی . 8. عدم اشتغال به کار و تعهد خدمت در سازمانها و نهادها و نداشتن ممنوعیت استخدام . 9. عدم دارا بودن معافیت پزشکی. 10. حداکثر سن استخدام 30 سال . 11. داشتن حداقل معدل 14 در آخرین مدرک تحصیلی . 12. سکونت در محدوده شهر تهران (دارا بودن حداقل 5 سال سکونت در شهرتهران الزامیست.) 13. دارا بودن مدرک کاردانی - کارشناسی . 14. رشته های تحصیلی مورد نیاز عبارتند از : کامپیوتر، بانکداری، حسابداری، مدیریت، اقتصاد و ریاضی کاربردی. 15. خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران در صورت دارا بودن شرایط طبق ضوابط موجود از اولویت های قانونی برخوردار خواهند بود.

ب – مدارک مورد نیاز :


1. فرم تکمیل شده تقاضای استخدام مطابق نمونه. 2. تصویر خوانا از صفحات اول و دوم شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات ارسال تصویر صفحه مربوط به توضیحات) و کارت ملی . 3. تصویر خوانا از آخرین مدرک تحصیلی با ذکر معدل کل در متن آن . 4. تصویر خوانا از کارت پایان خدمت (پشت و رو) 5. دو قطعه عکس 3×4 جدید تمام رخ پشت نویسی شده . 6. اصل رسید بانکی به مبلغ 50.000 ریال به حساب 502 بنام گزینش نزد شعبه آرژانتین کد 450.

ج – نحوه ارسال مدارک :


متقاضیان واجد شرایط لازم است فرم تقاضانامه را پس از تکمیل و به همراه مدارک مورد نیاز حداکثر تا تاریخ 89/11/30 به پست سفارشی به نشانی: میدان آرژانتین – ابتدای بزرگراه آفریقا – برج قوامین اداره منابع انسانی ارسال و رسید پستی را جهت تحویل به مسئولین مربوطه نزد خود نگهداری نمایند .

توجه : - هزینه شرکت در آزمون و مدارک ارسالی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد . - به درخواست هایی که مدارک آنان ناقص باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد . زمان و مکان جهت داوطلبان واجد شرایط متعاقباً در سایت بانک به آدرس www.Ghavamin.com اعلام می گردد.

د – مواد آزمون :

معارف، هوش و استعداد تحصیلی، رایانه، اطلاعات عمومی و بانکی.

:: برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

پربازدیدترین اخبار بانکی:

==============

► آموزش زیرآب زنی و راه های مقابله با آن
اولین امتحان و اولین رفوزه تاریخ ◄

مطالب مرتبط
بنر