باز گشایی سامانه ثبت حساب سرپرستان خانوار

يكشنبه ، 8 اسفند 1389 ، 16:01

 

سامانه ثبت حساب سرپرستان خانوار از تاریخ 20 اسفند ماه سال جاری بازگشایی خواهد شد.

به گزارش بانکی دات آی آر کسانی که به هردلیلی تاکنون موفق به ثبت شماره حساب بانکی خود جهت دریافت یارانه نشده اند از تاریخ بیستم اسفند ماه می توانند به پایگاه رفاهی دات آی آر مراجعه کنند.

بنابر اعلام وزیر اقتصاد کسانی که از این تاریخ اقدام به ثبت حساب بانکی خود بنمایند از فروردین ماه مبلغ یارانه را دریافت خواهند کرد.

وزیر اقتصاد همچنین اعلام کرد : از آنجا که قرار است قانون هدفمند کردن یارانه ها بازگشت به گذشته نداشته باشد یارانه هایی که پیشتر به حساب سایر خانوار ها واریز شده است به حساب این افراد واریز نخواهد شد.

خانوارهایی هم که در تعداد اعضاشان تغییراتی ایجاد شده در همین تاریخ می توانند به سامانه رفاهی مراجع کرده و آخرین تغییرات تعداد اعضای خانواده شان را اعلام کنند.

..................................................................................................................................................................................................

سايت Refahi.ir  در حالي براي اعلام شماره حساب خانوارهاي جا مانده از مراحل قبلي دريافت نقدي همراه با يك پيام فعال شده است كه به گفته مسئولان اين پيام مبهم تا فردا اصلاح مي شود.

سايت رفاهي امروز در حالي براي اعلام شماره حساب خانوارهايي كه تا كنون موفق به اعلام شماره حساب براي دريافت يارانه نقدي نشده‌اند، گشايش شده است كه مراجعه كنندگان هنگام ورود به سايت با پيامي به اين مضمون مي‌شوند كه با فونت درشت در بالاي گزينه اصلي اعلام حساب درج شده است:

"اطلاعات ثبت نام شدگان جديد هنوز به اين سامانه اعلام نشده است منتظر اعلام عمومي باشيد "

اين در حالي است كه تمامي ثبت نام كنندگان براي دريافت يارانه نقدي از سال 87 تا خانوارهايي كه از 15 آذرماه تا نيمه ديماه امسال اقدام به ثبت نام كرده‌اند، طبق اعلام قبلي مسئولان مي‌توانند در اين سايت شماره حساب خود را اعلام و كد پيگيري را براي دريافت يارانه نقدي خود دريافت كنند.
بر اساس اين گزارش در حالي سايت رفاهي از صبح امروز پذيراي شماره حساب مراجعه كنندگان است كه پيام مذكور در بدو ورود سبب ابهام و خروج مراجعه كنندگان از سايت مي‌شود، حال آنكه تمامي مراجعه كنندگان ثبت نام كرده و متقاضي با انتخاب گزينه " اعلام شماره حساب " قادر به ثبت نام در اين سايت هستند و مشكلي از جهت اعلام حساب پيدا نمي‌كنند.

پيام مبهم تا فردا حذف مي شود

در پي انتشار اين خبر در فارس برخي مسئولان سايت اعلام كردند كه اين پيام از گذشته بر روي اين سايت بوده و تا فردا اصلاح مي شود.

 

:: برای ورود به سامانه رفاهی اینجا کلیک کنید

اخبار پربازدید سایت بانکی :

===================

 

► فقر به شبکه های اجتماعی می آید
استخدام شرکت کامپیوتری ◄

مطالب مرتبط
بنر