پاک شدن ایمیل صدو پنجاه هزار کاربر گوگل

سه شنبه ، 10 اسفند 1389 ، 14:29

 

روز گذشته نزدیک به 150 هزار کاربر سیستم جی میل گوگل ، محتوای میل خود را از جمله ایمیل ها ، لیست دوستان ، تقویم کاری و سایر اطلاعات را پاک شده یافتند.


به گزارش بانکی دات آی آر، مشکل سرویس ایمیل گوگل زمانی معلوم شد که هزاران نفر از کاربران زمانی که وارد ایمیل خود شدند، متوجه شدند که کل اطلاعات شخصی آنان در درسترس نیست و پاک شده است.


برخی دیگر متوجه شدند که ایمیلشان کامل بارگذاری مجدد (restart) شده است به گونه ای که پیام خوش آمدگویی از گوگل برای ایجاد ایمیل جدید دریافت کرده بودند.


به این ترتیب ، سیل اعتراضات آنلاین به سیستم سرویس ایمیل گوگل آغاز می شود.


این در حالی است تا به حال 150 هزار نفر از دو میلیون کاربر متوجه شده اند که محتوای میل خود را از دست داده اند. این موضوع درست زمانی اتفاق افتاده است که سرویس گوگل تلاش داشته برنامه های جدید خود را بر روی سیستم بارگذاری کند.


در پی اعتراضات مردم ، مسئول این امر که خود را میچل معرفی کرده است در جواب گفته است، " ما سریعا این موضوع را بررسی می کنیم و می دانیم که چقدر ایمیل ها و اطلاعات شما برایتان مهم است. ممنون که پیام خود را ثبت کردید."


صبح روز گذشته نیز سخنگوی گوگل به هافینگتون پست گفته است، " این مشکل را پیش تر برای کاربرانمان حل کرده ایم. موتور جستجوی ما با سرعت تمام در حال کار کردن است و امیدواریم که هر چی زودتر همه چیز به حال طبیعی بازگردد وبسیار برای این مشکل پیش آمده و آزردگی کاربرانمان متاسفیم."


تخمین های اولیه نشان داده است که 0.23 درصد از کاربران این مشکل برایشان پیش آمده است. اما این موضوع به میزان 0.08 درصد کاهش پیدا کرده است که تعداد آنان به 150 هزار نفر می رسد.


جی میل پیش از این نیز با مشکلاتی مواجه بوده اما تا این حد گسترده نبوده است. در سال 2009 در بدترین شرایط سرویس گوگل 2.5 ساعت از کار افتاد که اعتراضات زیادی را در پی داشت.


در حال حاضر نیز معاونت شرکت گوگل ، بن ترینور اعلام کرده است که گوگل برای حل این دست مشکلات هر چند نادر پیش بینی های لازم را  کرده است.

 

پربازدیدترین اخبار بانکی:

==============

► مبارک رفت ، اقتصاد اسرائیل نامبارک شد
استخدام شرکت نفت و گاز ماد ◄

مطالب مرتبط
بنر