مزدا در خودکشی کارمند خود مقصر اعلام شد

چهارشنبه ، 11 اسفند 1389 ، 15:07

 

 

شرکت مزدا به دستور دادگاهی در ژاپن به پرداخت 63 میلیون ین  (نزدیک به 770 هزار دلار) غرامت به خانواده کارمند خود که خودکشی کرده بود محکوم شده است.


به گزارش بانکی دات آی آر،این  کارمند مزدا در حالی خودکشی کرده است که بنا به تایید پزشکان و خانواده اش وی به خاطر حجم کارش تحت فشار بوده است .


قاضی دادگاه این پرونده ، جودج ریوجی ناکامورا به شرکت مزدا گفته است که وی در مقابل سلامت کارمندان خود مسئول است و باید نسبت به آن حساس باشد و برای این امر مهم پیش بینی و پشتیبانی لازم را بکند در حالی که این طور نبوده و ساعت کار طولانی ، مشکلات زیادی را برای کارمند این شرکت فراهم کرده بوده است.


قاضی دادگاه می گوید ، میزان کار و کیفیت کاری که از کارمند 25 ساله شرکت مزدا انتظار می رفته بسیار زیاد بوده است.


اما شرکت مزدا اصرار دارد که موضوع خودکشی کارمند ش به کارش ارتباطی نداشته و وی بارها پیش از قبول مسئولیت، وظایفش به او ابلاغ شده بوده  و وی با اطلاع از آن پست مورد نظر را پذیرفته بوده است.هر چند شرکت مزدا در مصاحبه با خبرنگاران عمیقا به خاطر از دست دادن کارمند خود اظهار تاسف کرده است.


در حالی شرکت مزدا توسط دادگاه نسبت به وقوع این حادثه مقصر شناخته شده است که طی تحقیقاتی که در سال گذشته در ژاپن انجام شده است مردان ژاپنی در دهه سی زندگی خود می توانند بهتر از زمان خود استفاده کنند و از تعطیلات مناسبی برخودار باشند.

 

اخبار منتخب بانکی:

=====================

► کلیدهای موفقیت / جلسه بیست و دوم/ پنجمین کلید طلایی ؛ شکر !
لیست شعب توزیع کننده اسکناس نو در تهران ◄

مطالب مرتبط
بنر