از اولین دریافت کننده آی پد 2 تا کنسرت لیدی گاگا

سه شنبه ، 24 اسفند 1389 ، 10:30

 

 

اولین شخصی که پس از تحمل ساعت ها انتظار اولین آی پد 2 شرکت اپل را دریافت می کند مردی است از فرانسه که طول اقیانوس آرام را تا منهتن نیویورک طی کرده است.


به گزارش بانکی دات آی آر، آقای فردیریک اهل کشور فرانسه دقایقی بعد از ساعت 5 بعد ازظهر به وقت محلی نیویورک و بازگشایی درهای فروشگاه اپل ، در حالی که خوشحال اولین آی پد 2 را در دست داشته بیرون می آید.
او می گوید،  " 17 ساعت بیرون فروشگاه نتظار کشیده ام و حالا می توانم با پروازساعت 8 به کشورم بازگردم"


البته هر چند فردریک فرانسوی به عشق دست یافتن به تکنولوژی روز آی پد به آمریکا سفرکرده بود اما برای آماندا فوت دانشجوی دانشگاه منهتن دست پیدا کردن به پول بیشتر مهم بود. او نیز در حدود ساعت 5 بعدازظهر بعد از تحمل سرما و باران و باد شدید اولین کسی لقب می گیرد که از فروش آپد خود به مبلغ 900 دلار سود می برد. او می گوید،" این برای شما می تواند 400 دلار سود خالص باشد در حالی که 499 دلار آن را می خرید."


خانم فوت می گوید دانشجوی ارتباطات دانشگاه منتهتن است و برنامه ریزی کرده است با سود پولی که به دست آورده ، بلیط کنسرت لیدی گاگا را خریداری کند تا بتواند در آن شرکت کند! البته برخی هزینه های دیگر خود را نیز بدین ترتیب برطرف می کند.


در میان صف طولانی انتظار برای دریافت مدل جدید آی پد 2 از فعالان در عرصه اقتصادی تا دانشجویان تکنولوژی و دلالان خرید این مدل ها به چشم می خوردند.


حال که یک هفته از شروع فروش اپل می گذرد، میلیون ها آی پد 2 در آمریکا به فروش رسیده است و بسیاری از نمایندگی ها آی پدی برای فروش در اختیار ندارند و محصول مورد اشاره را تمام کرده اند.


به نظر می رسد خرید آی پد 2 برای کسانی که می خواهند اولین ها در خرید آن باشند تا برای کسانی که از فروش آن سودی کرده و به کار و تفریحات خود بیافزایند تا استفاده آن در راستای کارشان همه همه تعداد بی شماری هستند که تنها نمونه آن در آمریکا دیده می شود. آمریکا از اولین کشور هایی است که فروش آی پد 2 در آن آغاز شده است.

 

اخبار منتخب بانکی:

===============

► استخد ام در یزد
ستاد دیه تنها متولی کمک به زندانیان جرائم غیر عمد + شماره حساب ◄

مطالب مرتبط
بنر