کاهش 10 میلیونی کاربران "مای اسپیس"دریک ماه

سه شنبه ، 16 فروردين 1390 ، 13:34

 

شبکه ی اجتماعی "مای اسپیس" در ماه فوریه ی گذشته حدود 10 میلیون کاربر خود را از دست داد. تعداد کاربران این سایت که محبوبیت خود را مدیون اشخاص، گروه های موسیقی و هنرمندان است، از 73 میلیون نفر در سراسر جهان به 63 میلیون نفر کاهش یافته است.


این سایت رسانه ای و اجتماعی در میان سایر شبکه های اجتماعی  رقبای سرسختی چون توئیتر و فیس بوک را در کنار خود می بینید.

 

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از نیوز بیت،در سال 2005، مای اسپیس بسیار پرطرفدار بود. پس از آن از  هر گروه هنری آینده داری که در نمایشگاهی شرکت می کرد پس از ارائه ی کارهای تازه ی خود جملاتی با این مضمون می شنیدیم: " از همه ی شما به خاطر شنیدن کارمان متشکریم! از این پس خارج از مای اسپیس دنبال ما بگردید!"


روبرت ماردوچ، مدیرعامل شرکت نیوز، به شدت فریفته ی شهرت سایتی شده بود که در سال 2005، برای آن 330 میلیون پوند ( 529 میلیون دلار) هزینه کرد. براساس گزارش ها اگر او امروز بخواهد این سایت را بفروشد، حداکثر باید به 50 میلیون پوند (80 میلیون دلار) راضی باشد.


در آگوست سال 2006، یک کاربر مای اسپیس در هلند، دارنده ی حساب صد میلیونی شد. اکنون، این شرکت بیش از 500 نفر از کارکنان خود را در سراسر جهان اخراج کرده است. مایل جونز، مدیرعامل این شرکت با شجاعت از این سایت به عنوان " جایی برای سرگرمی" یاد می کند.

اخبار پربازدید سایت بانکی :

===================

 

► استخدام شركت معدني
استخدام مشهد ◄

مطالب مرتبط
بنر