اختصاصی بانکی/ جدیدترین اطلاعات از استخدام بانک آریا

دوشنبه ، 22 فروردين 1390 ، 13:59

 

 

طی آخرین تماس های خبرنگار بانکی دات آی آر با بانک آریا یکی از کارشناسان بانک اعلام کرد تا لحظه مخابره این خبر بیش از6 هزار و 117 نفر کارت ثبت نام خریداری کرده اند واز این تعداد 5 هزار و هفتصد نفر ثبت نام قطعی نموده اند.

وی افزود : کسانی که تا پایان وقت اداری امروز (دوشنبه) موفق به ثبت نام نهایی نشوند و کارت ثبت نام خریداری کرده اند دو روز پیش از برگزاری آزمون می توانند با مراجعه سازمان سنجش کارت شرکت در آزمون را دریافت کنند.

 

این کارشناس بانک در خصوص اشکالات فراوان موجود در سیستم ثبت نام استخدام بانک آریا گفت: این سیستم کاملا هوشمند بوده و زیر نظر سازمان سنجش اداره می شود و اغلب اشکالات به وجود آمده به سبب عدم دقت داوطلبان به نکات ذکر شده در راهنمای ثبت نام است.

وی افزود : داوطلبان عزیز به نحوه وارد کردن کاراکتر ها دقت کنند و تلاش کنند طبق مثال هایی که سازمان سنجش بر روی سایت قرار داده عمل کند. چنانچه بین شهر محل سکونت داوطلب و شهری که خواستار اشتغال در آن می باشد مطابقت نباشد سیستم  فرد را غیر بومی تشخیص داده واز ثبت نام وی جلوگیری می کند.

کارشناس ثبت نام آریا در خصوص دیگر مشکلات داوطلبان گفت: بعضی افراد که شرایط سنی شان با آگهی مطابقت ندارد از عدم ثبت نام گلایه دارند این درحالیست که سیستم به طور خودکار افرادی که شرایط شان با آگهی مطابقت ندارد ثبت نام نخواهد کرد.

وی در باره تعداد افرادی که از این طریق در بانک آریا استخدام خواهند شد گفت: این آزمون بانک اطلاعاتی کاملی را در اختیار بانک خواهد گذاشت و بعد از دریافت مجوز های لازم به مرور از داوطلبین برگزیده هر شهر برای مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.

بنا بر این نمی توان تعداد مشخصی برای افرادی که مشغول به کار خواهند شد ذکر کرد.

:: برای ورود به تالار گفتگوی بانکی اینجا کلیک کنید

منتخب اخبار بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام ناجا
10 توصیه مهم در راه جوان گرایی در کسب و کار ◄

مطالب مرتبط
بنر