سرویس پخش زنده یوتیوب آغاز بکار کرد + عکس

سه شنبه ، 23 فروردين 1390 ، 11:18

یوتیوب ارائه ی خدمات از سرویس پخش زنده و لحظه به لحظه ی خود را آغاز کرد. این سرویس جدید به کاربران این امکان را می دهد تا برخی از برنامه های شرکای یو تیوب را از وب سایت گوگل ران تماشا کنند.
به گزارش بانکی دات آی آر ، این شرکت اعلام کرده است که پخش زنده ی یو تیوب تکمیل کننده ی قابلیت های پخش زنده به صورت استریمینگ و دیسکاوری تولز در قالب به اشتراک گذاشتن ویدئو خواهد بود. در مرحله ی آزمایشی این طرح امکان بازبینی برنامه های زنده وجود نداشت.

 

 

 


کاربران امکان این را دارند که برنامه های پخش شده به صورت استریمینگ را از صفحه ی YouTube Live بگیرند و روی تقویم گوگل خود قرار دهند. طرفداران یوتیوب، همچنین می توانند از طریق شرکای دلخواه خود در سرویس پخش زنده و لحظه به لحظه ی یوتیوب از برنامه ی زنده ی آینده ی این طرح اگاه شوند.


یوتیوب همچنین اعلام کرده است که به دنبال راه اندازی نسخه دوم پخش زنده و لحظه به لحظه برای جلب رضایت مشتریان با "حسابهایی با سابقه ی خوب" در سرویس پخش زنده یوتیوب است
طبق اعلام یو تیوب هدف از این کار این است که هزاران شریک و  همکار یوتیوب بتوانند پخش زنده به صورت استریمینگ را از کانال های خود در ماههای پیش رو داشته باشند. این شرکت همچنین قصد دارد برای اطمینان بیشتر از موفقیت این تجربه آن را در طول زمان گسترش دهد.


سرویس پخش زنده و لحظه به لحظه ی یوتیوب هم اکنون پخش برخی برنامه های زنده را آغاز کرده است.

 

منتخب اخبار بانکی:

============

► استخدام در گروه انرژی دانا
استخدام یک شرکت قطعه سازی خودرو ◄

مطالب مرتبط
بنر