آخرین خبرها از استخدام مجتمع گاز پارس جنوبی

شنبه ، 3 ارديبهشت 1390 ، 14:15

اسحاق فرشيدي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبي همواره در چند سال گذشته عملكرد خوب و قابل توجهي داشته و ركوردهاي زيادي در توليدات و همچنين در كيفيت‌بخشي در محصلات انجام شده كه نشان‌دهنده دارا بودن نيروهاي توانمند و متخصص در اين مجموعه است.


وي افزود: تمام توان خود را براي حمايت از نيروي انساني اعم از مديران، كارگران، كارشناسان و مهندسان ارشد به كار بسته‌ايم و رضايت خاطر كاركنان مويد اين مطلب است.


مديرمنابع انساني مجتمع گاز پارس جنوبي از آغاز ثبت‌نام استخدام نيروي انساني مورد نياز اين شركت خبر داد و خاطرنشان كرد: اين شركت به منظور تامين بخشي از نيازمندي‌هاي نيروي انساني مورد نياز خود از ميان دانش‌آموختگان مرد در مقاطع تحصيلي دكتري، كارشناسي‌ارشد و كارشناسي از ميان داوطلبان واجد شرايط پس از ثبت‌نام از طريق آزمون كتبي، آزمون استعداد و روانشناختي، مصاحبه حضوري فني تخصصي، گزينش و طب صنعتي استخدام مي‌كند.


فرشيدي تصريح كرد: اين استخدام براي تامين نيروي مورد نياز مجتمع گاز پارس جنوبي‌ و زمان برگزاري اين آزمون نيز روز جمعه 6 خرداد است.
وي اضافه كرد: اين آزمون در 7 حوزه شامل شهرستان‌هاي بوشهر، شيراز، تهران، اصفهان، تبريز، مشهد و اهواز برگزار مي‌شود.


فرشيدي با اشاره به مصوبه و سياست دولت براي استخدام 50 درصد از نيروي مورد نياز پارس جنوبي از نيروهاي بومي استان بوشهر گفت: به صورت گسترده و از طرق مختلف تبليغات لازم را به منظور اطلاع‌رساني در سطح استان بوشهر انجام داديم تا تمام نيروهاي واجد شرايط شركت در آزمون بتوانند اطلاعات لازم را در مورد اين آزمون كسب و در اين آزمون شركت كنند.


وي بيان داشت: ثبت‌نام از امروز آغاز شده و داوطلبان ميتوانند براي ثبت‌نام و دريافت اطلاعات بيشتر به پايگاه اطلاع‌رساني شركت ملي گاز ايران مراجعه‌ كنند.

► استخدام موسسه مالی و اعتباری فردوسی
استخدام در شرکت پیشگام صنعت پالایش ◄

مطالب مرتبط
بنر