آخرین خبرها از استخدام بانک مسکن

دوشنبه ، 5 ارديبهشت 1390 ، 12:24

 

روز گذشته خبرنگار بانکی دات آی آر به منظور کسب آخرین اخبار از استخدام بانک مسکن به این بانک مراجعه کرد. علارغم برخورد مناسب کارکنان گزینش مسئولان حفاظت فیزیکی از هر گونه عکس برداری خودداری کردند.

به گفته یکی از کارکنان گزینش و مدیریت منابع انسانی که نخواست نامش فاش شود در این مرحله از برگزیدگان مراحل قبل دعوت به مصاحبه شده و فارغ التحصیلان رشته های تخصصی مثل کامپیوترشهرستان ها هم به تهران دعوت شده اند.

 

 

وی افزود: افراد دیپلمه و کسانی که برای کار در باجه برگزیده شده اند نیازی به مراجعه تهران ندارند و در همان شهرشان مصاحبه می شوند اما متخصصین رشته های دانشگاهی باید در تهران حاضر شوند.

این فرد مطلع گفت: پرسشگران افرادی تحصیل کرده و آگاه به امور اداری  و روانشناسی اند و تلاش می کنند بهترین کسانی که جهت تصدی شغل های مورد نظر آمادگی دارند را بپذیرند.

مراد که از اهالی تهران است در خصوص مصاحبه گفت: پرسشگران برخورد بسیار خوبی داشتن و پس از پرسیدن سوالات خود برای من آرزوی موفقیت کردند.هنگام مصاحبه استرسی نداشتم و به همین دلیل توانستم به روی جواب ها تمرکز کنم.

وی افزود: کسانی که برای مدرک مهارت های کامپیوتری امتحان داده اند و مدرک ندارند بهتر است که گواهی ای مبنی بر طی دوره از موسسه آموزشی شان همراه داشته باشند به نظرم کمک می کند.

متاسفانه به دلیل مخالفت روابط عمومی هیچ یک از مسئولان بانک حاضر نشدند به صورت رسمی پاسخگوی خبرنگار ما باشند .به همین دلیل از ذکر نام منابع خبری خود معذوریم.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

 

► آگهی استخدام مهندسی کشاورزی
دعوت به همکاری-تکمیل کادر مهندسی ◄

مطالب مرتبط
بنر