اهم برنامه های بانک رفاه در سال 90 اعلام شد

يكشنبه ، 11 ارديبهشت 1390 ، 13:58

 

حضور گسترده و موثر در بازار و افزایش سهم بانک در اقتصاد کشور از برنامه های اصلی و راهبردی بانک رفاه در سالجاری و طی 5 سال آینده است.


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ سید ضیاء ایمانی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک رفاه با اعلام این مطلب در اولین همایش سراسری مدیران صف و ستاد این بانک در سالجاری و گفت: برای افزایش سهم فعلی بانک و حضور موثرتر در بازار، تجهیز، تخصیص بهینه مصارف و سودآوری بیشتر از اولویت های اصلی بانک است.


رییس هیات مدیره بانک رفاه مشتری مداری را در افزایش سهم بازار موثر دانست و افزود: منابع انسانی مهم ترین سرمایه بانک رفاه است و با اتکاء به آن بوده که این بانک طی سال های اخیر در بحث تکریم مشتریان همواره سرآمد نظام بانکی کشور بوده است.


ایمانی بر توسعه بانکداری الکترونیک تاکید و تصریح کرد: در بانکداری نوین یکی از اصلی ترین ابزار رقابت، خدمات الکترونیک است که تلاش می کنیم با فراهم کردن زمینه و بستر مناسب سخت افزاری و نرم افزاری، بانکداری اینترنتی را توسعه و گسترش دهیم.

مدیر عامل بانک رفاه با تشریح مهم ترین دستاوردهای این بانک در سال 1389، افزایش سرمایه تا میزان چهار هزار میلیارد ریال و خصوصی شدن بانک رفاه بر اساس اصل 44 قانون اساسی را دو خواسته مهم بانک مرکزی ج.ا.ا و شورای پول و اعتبار خواند که بخش اعظم آن تحقق یافته است.


وی افزود: با تصویب اساسنامه جدید، این بانک متعلق به صندوق تامین اجتماعی است و مدیر عامل این صندوق ریاست مجمع بانک رفاه را عهده دار خواهد بود. ضمن اینکه مجامع مربوط به سال های 87 و 88 طی سال گذشته برگزار شد.


رییس هیات مدیره بر اجرای بانکداری اسلامی بر مبنای عقود اسلامی تاکید کرد و افزود: سعی خواهیم کرد در چارچوب بانکداری اسلامی و بدون ایجاد شبهه گام برداریم.
بهسازی و بهبود شبکه شعب، توجه به مسائل نظارتی بانک به ویژه در مباحث نرم افزاری ، تعامل با سهامداران و برقراری تعامل منطقی با صندوق تامین اجتماعی ، ایجاد گروه های مالی در بخش های بیمه، خدمات و لیزینگ از دیگر برنامه های راهبردی بانک رفاه است که مدیر عامل بانک در سخنان خود به آنها پرداخت.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

► 3 توصیه آسان و کوتاه برای داشتن بهترین زندگی
ده توصیه ی مهم یک کارآفرین جوان ◄

مطالب مرتبط
بنر