طنز/کشف پرکارشناس ترین کشور جهان

يكشنبه ، 18 ارديبهشت 1390 ، 16:17

 

 

 

پر کارشناس ترین کشور جهان کشف شد.

بر اساس یافته های اندیشمند فرهیخته دکتر بهلول بانکی کشور عزیزمان ایران به عنوان پرکارشناس ترین کشور جهان شناسایی شد. خوشبختانه کشور ما از نظر تعداد متخصص هیچ گونه کمبودی ندارد که هیچ, می توان تعداد عظیمی از کارشناسان را هم به سایر کشور ها صادر نمود.

در هر امری که تصورش را بکنید از سیاست,جامعه شناسی,اقتصاد,آی تی, امور زیر ساخت فرهنگ و از همه مهمتر ورزش کارشناسان کیلویی در کوچه و خیابان به وفور یافت می شود و هر فردی می تواند در خصوص تخصصی ترین مباحث اظهار نظر کند.

کافی است سربحث را در اتوبوس,مینی بوس تاکسی و یا هر مکان عمومی دیگری که در دسترستان قرار دارد راه بیاندازید و از نظرات حضرات کارشناس بهره ببرید.

 

به نظر من بهترین راهکار برای حل مشکلات اینه که به زیر ساخت ها بیشتر توجه کرد و تلاش کرد نظر کارشناسان امر! را مدنظر قرارداد در کل برنامه خوبیه لطفا وقتش رو بیشتر کنید!

مشکل از مسئولان است اگر یک هفته نیروی انتظامی دست من بود ریشه اعتیاد رو خشک می کردم.بابا اینا بلد نیستن مدیریت کنن!!

در شرایط حساس کنونی مهمترین بحث افزایش آزادی فردی و توجه به خواسته های نسل هفتم!! است که متاسفانه با بی مهری روبرو هستن.

ببین جانم فوتبال این مملکت ورشکستس اگر نبود که این اوضاعمون نبود نه مربی داریم ,نه بازیکن,نه دارو ,نه فرداسیون!, رابطمون با فیلا! هم که اصلا خوب نیست پس چه توقعی داری.

عصر عصر ارتباطات هستش و همه ما به با ارتباط زنده ایم اونوقت ما هنوز در خان اول گیر کردیم و خیلی جاها هستن که مدعی هستن اینترنت دارن اونوقت که سراغ سیمش رو میگری برای اینکه ضایع نشن می گن بی سیمه!!

ولی فقط جای یک سوال باقیست چرا با وجوداین همه متخصص فرهیخته در برخی امور کارمان پیش نمی رود و به نتایج مطلوب دست پیدا نمی کنیم.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

 

 

► استخدام در درمانگاه دامپزشکی
دعوت به همکاری پژوهشکده ی توسعه ی تکنولوژی جهاد دانشگاهی شریف ◄

مطالب مرتبط
بنر