در گفتگوی اختصاصی با بانکی مطرح شد: آخرین اخبار استخدامی بانک تات

دوشنبه ، 19 ارديبهشت 1390 ، 09:16

 

آزمون سراسری بانک تات طبق برنامه ریزی و در زمان مقرر برگزار می شود.بنا بر این کلیه افرادی که در آزمون شرکت ملی گاز ثبت نام نموده اندو آزمونشان با بانک تات تداخل دارد تنها می توانند در یکی از آزمون ها شرکت کنند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر کلیه داوطلبانی که طی ماه های اخیر در سایت  بانک تات رزومه خود را ثبت کرده اند و با آنها تماس گرفته نشده پذیرش نشده اند و منتظر تماس بانک نباشند.

این افراد می توانند در آزمون استخدامی جدید بانک شرکت کرده و مجددا برای استخدام در بانک تات تلاش کنند.

استخدام تنها در رشته های حسابداری– علوم بانکی– ریاضی کاربردی– آمار– حقوق قضایی– مهندسی کامپیوتر (گرایش نرم افزار)– اقتصاد (گرایش نظری– بازرگانی)– مدیریت (گرایش بازرگانی– دولتی)صورت می گیرد و بانک در حال حاضر نیازی به متخصصان سایر رشته ها و گرایش های تحصیلی ندارد.

تنها فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسری , آزادو پیام نور به شرط دارا بودن شرط معدل مجاز به شرکت در این آزمون هستند .به این ترتیب فارغ التحصیلان دانشگاه های علمی کاربردی و غیر انتفاعی مجاز به شرکت در این آزمون نخواهند بود.

در حال حاضر تنها بانکی که مبالغ ثبت نام جهت شرکت در آزمون را دریافت می کند شعب بانک تات می باشد لذا داوطلبان باید از طریق یکی از شعب بانک تات ثبت نام نمایند و یا از طریق سیستم ساتنا وجه مورد نظر خود را منتقل نمایند.

:: برای مشاهده متن آگهی استخدام بانک تات اینجا کلیک کنید

 

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

 

► استخدام کارشناس و کاردان ماشین های کشاورزی در اصفهان
دعوت به همکاری دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان ◄

مطالب مرتبط
بنر