خانه تکانی از نوع گوگل

سه شنبه ، 27 ارديبهشت 1390 ، 16:00

گوگل اعلام کرد قرار است تغییرات اساسی در کار سرویس اخبار این موتور جستجوگر ایجاد کند. این تغییرات در مرحله اول فقط در آمریکا خواهد بود، اما به تدریج به تمام دنیا خواهد رسید.

به گزارش بانکی دات آی آر، اخبار گوگل یکی از محبوبترین روش های مردم برای دریافت تازه ترین خبرها و رویدادهاست و ترافیک این سایت خبری نیز به نسبت سایت های پرشمار خبری دیگر بسیار بیشتر است.

تغییرات طراحی شده ای که به زودی به سراغ این اخبار خواهند آمد، شامل ایجاد تنوع بیشتر و کم کردن در هم ریختگی های فعلی است. اما طرفداران پر و پا قرص اخبار گوگل بعد از ایجاد این تغییرات هم می توانند مثل الان از جزئیات خبرهای مورد نظر خود آگاه شوند.

این تغییرات در پنج حوزه به وجود خواهد آمد: کلیک کردن برای جزئیات خبر، تنوع برچسب ها، چند رسانه ای ها، شخصی سازی تازه ترین اخبار و رویکرد "مختصر و مفید" بودن مطالب.

 

 

از این پس هر یک از خبرها توضیح کامل یک تیتر خواهند بود، به جز تازه ترین خبرها که با کلیک بر روی آنها خبرهای پیرامون آن حوزه نمایش داده خواهد شد.

تنوع برچسب ها بدین معناست که خبرهای کامل نشان دهنده نوع خبر خواهند بود و توضیح می دهند که چگونه انتخاب شده اند و چطور ارزش گذاری می شوند.

در هر یک از بخش های خبر کامل ویدئو و عکس های مربوط به آن خبر لیک داده خواهند شد و به این ترتیب مخاطبان این اخبار می توانند به راحتی از صدا و تصویر خبر استفاده کنند و آنچه را که به نظرشان جالب آمد را هم می توانند به آسانی و با کلیک کردن بر گزینه " توضیح گوگل" با دیگران

به اشتراک بگذارند. این امکان پس از تغییرات در بخش چند رسانه ای به وجود خواهد آمد.

شخصی سازی شامل شش خبر تازه است که نیمی از آنها مطالب مهم و نیمی دیگر به انتخاب خود شخص است. ضمن اینکه رویکرد مختصر و مفید بودن مطالب هم از دو ستون فعلی به یک ستون خواهد رسید.

► 10 کسب وکار برتر خانگی + عکس
10 ابزار برتر برای داشتن یک سایت برتر +عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر