5 استراتژی برای به حداکثر رساندن درآمد وبسایت شما + عکس

يكشنبه ، 1 خرداد 1390 ، 09:13

این روزها که تب شبکه های اجتمای مثل فیس بوک و توئیتر همه گیر شده و شرکت های گوناگون برای دستیابی به ترافیک بالاتر و مشتریان بیشتر دست به دامان این غول های دنیای مجازی می شوند، این خطر وجود دارد که از وبسایت ها، به عنوان قدرتمندترین ابزار فروش و بازاریابی غفلت شود.

به گزارش بانکی دات آی آر، قدم اول در یک وبسایت جذب بیننده است، اما نکته مهم و اقتصادی این موضوع این است که این بینندگان را به مشتری تبدیل کنید و با این روش نرخ تبدیل وبسایت خود را بالا ببرید تا بتوانید از این راه درآمد بیشتری کسب کنید.

در اینجا با 5 استراتژی آشنا می شوید که برای رسیدن به این هدف به شما کمک می کند.

1.    به نیازهای مشتری پی ببرید

 

با دنبال کردن رفتار مشتری ناشناس وبسایب، به جای توجه صرف به آنچه مشتری خریداری می کند، به این موضوع پی ببرید که او به دنبال چه چیزهایی است و نوع نگاهش چگونه است.

2.    صفحه های وب خود را مرتبط با شرایط روز بسازید

 

محتوای بازاریابی وبسایت باید متناسب با نیاز روز انتخاب شود تا بازتابی از وقایع جاری یا دیگر فاکتورهای مرتبط با فروش از جمله موقعیت یابی مشتری و محتوای متناسب با بخش های کلیدی گوناگون باشد. این امر به ترغیب مشتری برای خرید کمک می کند.

3.    از آموزش های آفلاین برای اطلاع رسانی در مورد کارهای آنلاین استفاده کنید

 

بسیاری از خرده فروشان چند مجرایی، اطلاعات بسیاری درباره مشتریان خود در اختیار دارند. مثلا در برخی از صنف ها مردم کالاهای داخلی را ترجیح می دهند در برخی دیگر ماجرا برعکس است. پس از این داده های جغرافیایی برای افزایش ترافیک آنلاین و در نتیجه بالاتر رفتن میانگین ارزش سفارش استفاده کنید.

4.    اهمیت سازگاری را دریابید

 

 

ترافیک ناشی از کانال های خارجی مثل شبکه های اجتمای بهتر خواهد شد، اگر پیام های سازگار در چرخه فروش نگه داری شوند. تخفیف هایی که باعث بالا رفتن ترافیک ابتدایی وبسایت می شود (مثل "کاربران توئیتر 20% تخفیف می گیرند") باید نه تنها در لندینگ پیج بلکه در هر صفحه ای که امکان ورود بازدید کننده هست نیز باشد.

5.    آزمودن، آزمودن و باز هم آزمودن

 

 

برای دریافت جواب این سوال که آیا یک سایت به خوبی نیاز مشتری را پاسخ می دهد یا نه، باید آنقدر برندها و مارک های گوناگون را امتحان کرد تا سرانجام سازگاری با نیاز مشتری و در نتیجه فرجام مطلوب حاصل شود.

این نوع سایت ها باید نکات جذاب و پیام های مثبت اندیشانه را انتخاب کنند. طراحی دکمه ها،قالب فرم ها و نمایش انگیزش های مثبت مثل تضمین اطمینان به سایت و حفظ حریم خصوصی از دیگر نکاتی است که رعایت آنها ضروری است.

بازاریاب های هوشمند فرهنگ آزمودن را اشاعه می دهند. آنها با استفاده از گزینه سازی و ابزارهای آزمودن چند متغیره برای برندهای گوناگون، خلاقیت، تجربه و درآمد را افزایش می دهند. فرهنگ آزمودن که در آن تصمیم گیری براساس داده هاست، بهترین راه برای مبارزه با چالش های بازاریابی است.

► دعوت به همكاري يك شركت معتبر توليدي(فوق لیسانس یا لیسانس برق،مکانیک و طراحی صنعتی)
استخدام در شركت توليدي معتبر(کارشناسی ارشد MBA و کارشناس و فوق دیپلم برق) ◄

مطالب مرتبط
بنر