چگونه برای یوتیوب فیلم بسازیم؟

يكشنبه ، 1 خرداد 1390 ، 13:05

همین چند سال پیش بود که شبکه اجتماعی یوتیوب برای خود اسم و رسمی در دنیای مجازی دست و پا کرد و امروز با داشتن میلیون ها بیننده یکی از پرطرفدارترین سرگرمی های آنلاین است. اما یوتیوب فقط برای فیلم دیدن نیست، بلکه علاقه مندان به این سرگرمی می توانند، فیلم های خود را برای نمایش آنلاین عمومی روی این سایت قرار دهند.

به گزارش بانکی دات آی آر، خیلی ها به دلیل عدم اگاهی از نحوه به اشتراک گذاری این فیلم ها نمی توانند از این فرصت برای شریک کردن دیگران در دغدغه ها و البته سرگرمی هایشان استفاده کنند. قصد داریم شما را با نحوه فرستادن فیلم روی یو تیوب آشنا کنیم، تا شما هم بتوانید از این کار لذت ببرید.

مراحل ساخت فیلم

1.    تمامی ابزارهای مورد نیازتان را جمع آوری کنید. در وهله اول به وسیله ای استاندارد برای ثبت و ضبط تصاویر نیاز دارید، وسیله ای مثل وب کم یا دوربین فیلم برداری.

2.    محتوای فیلم خود را مشخص کنید. محتوای شما می تواند گزیده ای از برنامه های تلویزیون یا هر نوع اطلاعات تصویری دیگری باشد که شما دوست دارید به اشتراک بگذارید. محتوا هر چه که باشد، به یاد داشته باشید که این فیلم را ممکن است هزاران نفر ببینند، پس به شرایط کیفی آن توجه کنید.

3.    محدودیت زمانی برای فیلم خود در نظر بگیرید. بیشترین زمانی که یوتیوب برای فیلم شما اختصاص می دهد، 10 دقیقه است. حجم فایل نیز باید کنترل شده باشد و از 100 مگابایت تجاوز نکند. از شرایط توافقنامه استفاده از یوتیوب آگاهی پیدا کنید تا مطمئن شوید که هیچ قانونی را نقض نکرده اید.

 

اگر زمان فیلم شما از 10 دقیقه بیشتر شد، چندان خودتان را ناراحت نکنید، چون می توانید آن را به چند بخش تقسیم کنید. برای تعداد فیلم هایی که مایل هستید به اشتراک بگذارید، محدودیتی وجود ندارد. تمامی ویژگی ها و مزایای ارائه شده رایگان هستند. برای بهره گرفتن از این مزایا و ویژگی ها تنها کاری که باید انجام دهید، عضو شدن در سایت است.

عضویت در یوتیوب هم بدون هزینه است. تنها هدف این کار، حراست از اطلاعات و فیلم های شماست. این کار از این جهت اهمیت دارد که تعداد کسانی که فیلم های خود را در یوتیوب به اشتراک می گذارند بسیار زیاد است و این شبکه اجتماعی اصلا دوست ندارد که امنیت و حریم خصوصی کاربرانش با مشکل مواجه شود.

در پایان به یاد داشته باشیم که آنچه مهمتر از تکنیک های ارسال فیلم به یوتیوب است، محتوای آن است. پیر و جوان، کوچگ و بزرگ و زن و مرد طرفدار یوتیوب هستند و ما به عنوان یک عضو ازاین شبکه اجتماعی در برابر فیلمی که روی سایت قرار می دهیم، مسوول هستیم، پس چه بهتر محتوایی را انتخاب کنیم که برای همه مفید و مناسب باشد و همه از آن لذت ببرند.

 

► استخدام گرافیست حرفه ای
184 میلیارد دلار برای بازسازی ژاپن ◄

مطالب مرتبط
بنر