بدشانس ترین گردشگران دنیا + عکس

سه شنبه ، 3 خرداد 1390 ، 11:30

1.    گردشگری که درتلاش برای عکاسی از یک ساحل از صخره سقوط کرد و مرد

 

 

یک گردشگر زن در حالی که تلاش می کرد از ساحل پر از صخره جنوب شرقی استرالیا عکس بگیرد، سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

همسر این زن موفق شد همسرش را که از یک صخره 50 متری سقوط کرده و به اقیانوس افتاده بود، از آب بیرون بکشد. گروه های امداد این مرد را در حالی پیدا کردند که تلاش می کرد همسرش را به زندگی بازگرداند.

این زوج جوان برای انجام یک مسابقه ماهیگیری به این منطقه استرالیا رفته بودند.

2.    زن و شوهری که به خاطر حمله تروریست ها تعطیلات به کامشان تلخ شد

 

 

آقای لورنس یک مدیر فروش است و همسرش دستیار آزمایشگاه دندانپزشکی است. تا اینجای کار همه چیز عادی است و آنها زوجی معمولی به نظر می رسند.

اما سرنوشت آنها طوری رقم خورده بود که هرجا می رفتند یک گروه بزرگ و شناخته شده تروریستی هم آنجا بودند. این زوج در حال گذراندن تعطیلات خود در نیویورک بودند که حملات 11 سپتامبر اتفاق افتاد.

بمب گذاری در خطوط زیزمینی لندن در هفتم جولای 2005 نیز زمانی اتفاق افتاد که آنها در حال گذشت و گذار در لندن در یک اتوبوس دو طبقه بودند.

هننوز تمام نشده! آنها همزمان با حملات تروریستی در بمبئی هند که باعث محاصره شدن شهر شد نیز در این شهر هند تعطیلات خود را سپری می کردند.

با تعطیلاتی که این زن و شوهر از سر گذرانده اند، حتی استفاده از واژه بدشانسی هم حق مطلب را در مورد آنها ادا نمی کند!

3.    پسر نوجوانی که در حین گذارندان تعطیلات خود به اشتباه مبتلا به سرطان شناخته شد

 

تعطیلات بروس بوش در هاوایی شروع فوق العاده ای داشت. خانواده اش عاشق ساحل، هوای گرم و بهشت استوایی بودند که تا آن روز تجربه دیدنش را نداشتند. اما بوش که بیشتر زمان مسافرت را بیمار بود، سه روز پیش از ترک هاوایی در یکی از بیمارستان های این شهر مبتلا به سرطان شناخته شد.

پزشکان می خواستند همان موقع درمان را شروع کنند، اما پدرو مادر بروس 17 ساله اجازه ندادند و تصمیم گرفتند پس از بازگشت به خانه درمان را شروع کنند.

پس از بازگشت این خانواده به ایندیانا، بروس احساس خیلی خوبی داشت و از دکترش شنید که مبتلا به بیماری به نام مونونوکلئوز است. به این ترتیب تشخیص سرطان اشتباه وحشتناکی بود که فقط باعث نگرانی پدر و مادر بروس شد، هر چند خودش از این موضوع خبر نداشت.

 

4.    زوج جوانی که ماه عسلشان طوفانی شد

 

 

 

کلی فلورس و همسرش در حین گذراندن ماه عسل خود را در میان طوفان دیدند.

این زوج جوان که می خواستند به یکی از شهرهای فرانسه بروند، توقف کوتاهی در پرتوریکو داشتند تا پروازشان را عوض کنند. اما به محض رسیدن به فرودگاه متوجه شدند که پروازشان لغو شده است.

دلیل لغو پروازشان وقوع طوفان جرج بود که تمام شب ادامه داشت. آنها در آنجا گیر افتاده بودند، اما به هر حال با پرواز بعدی توانستند آنجا را ترک کنند.

5.    نوجوانی که طی مسافرت فارغ التحصیلی ناپدید شد

 

 

 

ماه می سال 2005 بود که ناتالی هولووی 18 ساله وقتی به همراه 124 نفر دیگر از فارغ التحصیلان دبیرستانش به تعطیلات در آروبا رفته بود، به یکباره ناپدید شد و به این ترتیب جشن فارغ التحصیلان این دبیرستان به یک کابوس برای خانواده ناتالی تبدیل شد.

روز رفتن فرا رسید و هیچ اثری از ناتالی 18 ساله نبود. خانواده ناتالی بلافاصله پس از خبردار شدن به این منطقه رفتند و تلاش گسترده ای را برای پیدا کردن دختر نوجوان به کار گرفتند.

چندین نفر در این ارتباط دستگیر و بازجویی شدند و حتی چند نفر دو باره دستگیر و آزاد شدند، اما هیچ اثری از این دختر نوجوان نبود و او هنوز هم پیدا نشده است.

6.    پسری که در حین تعطیلات در پاناما سه انگشت پایش را از دست داد

 

 

 

فرانکی فولر 18 ساله، انگشتان پای خود را در یک حادثه عجیب از دست داد.

او و دوستانش در حال کمک کردن به مردی بودند که داشت برای بالا رفتن با پاراگلایدر خود شتاب می گرفت. در همین حالا او به پشت به زمین افتاد و پایش در پروانه پاراگلایدر گیر کرد.

پزشکان توانستند انگشت بزرگ و دوم او را به حالت اول برگردانند، اما برای سه انگشت دیگر نتوانستند کاری انجام دهند، ولی این امید را دادند که آنها هم می توانند به حالت اول برگردند.

7.    زوجی که فکر می کردند پیمان ازدواج دوباره در مالدیو بستند، بی خبر از اینکه داستان چیز دیگری است

 

 

مسوولان هتلی در مالدیو موظف به عذرخواهی از زن وشوهری سوئیسی شدند که فکر می کردند پیمان ازدواجشان را تجدید کرده بودند، اما در واقع دست آویز یک سوء استفاده قرار گرفتند.

این زوج تصور می کردند که یکی از مسوولان برگزاری مراسم ازدواجشان که اتفاقا رئیس مراسم هم بود درحال دعای خیر کردن برای آنها به زبان محلی است. اما بعدا کاشف به عمل آمد که وی با واژه های توهین آمیزی مثل "خوک"  و "کافر" آنها را مورد خطاب قرار داده است.

این زن وشوهر هم بی خبر از همه جا لبخند بر لب داشتند. اما ماجرا زمانی لو رفت که این فیلم دریوتیوب پخش شد.

8.    زنی که سفر دریایی اش با سقوط از کشتی به پایان رسید

 

 

میندی جردن 46 ساله، پس از سقوط از کشتی در ساعت 8 شب ناپدید شد و هنوز هم هیچ رد و اثری از او پیدا نشده است.

مسوولان کشتی می گویند این زن احتمالا قصد داشت از یک بالکن کشتی بالا رود و به بالکنی دیگر برسد.

نتیجه این کار بسیار خطرناک این زن 46 ساله سقوط از کشتی و ناپدید شدن بوده است.

9.    زنی که پس از بازگشت از تعطیلات کلمات عجیب و مشکوکی از طوطی اش شنید

 

 

در سال 2001، زنی چینی به دلیلی عجیب و جالب تقاضای طلاق از همسرش کرد. وی به این دلیل که طوطی خانگی این خانواده پرده از راز سر به مهر همسرش برداشت، خواستار جدایی از او شد.

اولین چیزی که باعث شد این خانم به رفتار همسرش مشکوک شود، کلماتی بود که این طوطی پشت سر هم می گفت.

این زن بعد از بازگشت از سفر یک ماهه و دیدار پدر و مادرش، با شنیدن کلماتی چون " طلاق"، "دوستت دارم" و "صبور باش" از زبان این طوطی به همسرش مشکوک شد و بعد معلوم شد که همسرش با زن دیگری در ارتباط است.

► استخدام یک گروه تولیدی و بازرگانی
استخدام شركت كشت و صنعت شمال ◄

مطالب مرتبط
بنر