جدیدترین شیوه سرقت به وسیله آگهی روزنامه

چهارشنبه ، 11 خرداد 1390 ، 08:36
دو مرد و يك زن دستگير شده از سوي پليس به اتهام سرقت از منزل ، طعمه هاي خود را از بين آگهي دهندگان در روزنامه ها انتخاب مي كردند.


در فروردين امسال زني با مراجعه به شعبه هشتم دادسراي جنايي تهران طي شكايتي اعلام كرد: همسرم 2 قلم از لوازم صوتي و تصويري مازاد بر نياز منزل را جهت فروش به بخش آگهي يكي از روزنامه ها سپرده بود كه روز پنج شنبه هفته گذشته آگهي چاپ شد.


ساعت 10 صبح همان روز زني پس از تماس با شماره منزل ما كه در آگهي قيد شده بود، به در خانه مراجعه كرد. من در منزل تنها بودم و چون اين خانم هم تنها مراجعه كرده بود او را به داخل راه دادم و به بازديد لوازم آگهي شده پرداخت از قيمت صحبت كرد و بدون اين كه خريد كند از خانه خارج شد.وي ادامه داد: نيم ساعت بعد وي دوباره به در منزل آمد و اين بار گفت با همسرش آمده تا پس از توافق بر سر قيمت، وسايل آگهي شده را با خودروشان منتقل كنند. اين زن با يك مرد به داخل آمد و دقايقي پس از اين كه مطمئن شدند من كماكان در خانه تنها هستم، در يك لحظه با ضرب و شتم و تهديد به قتل، دست و پاي مرا بستند و سپس اقدام به سرقت طلاجات و وجه نقد موجود و لوازم با ارزش منزل كرده و از آنجا فرار كردند.


در طي هفته هاي متوالي تعداد مالباختگان به 10 نفر رسيد و كارآگاهان دريافتند سارقان به صورت حساب شده اقدام به اين كار مي كنند. در ميان مالباختگان يك شاكي توانسته بود شماره پلاك خودرو را به صورت ناقص به ذهن بسپارد كه كارآگاهان توانستند اين بار خودرو متهمان و مالك آن را شناسايي كنند.


در تاريخ 8 خرداد امسال خودرو متهمان در محدوده خروجي اتوبان قم رؤيت شد كه با حضور كارآگاهان اداره پنجم خودرو پژو متهمان با سه نفر سرنشين به نام قاسم، مصطفي 30 ساله و ليلا 31 ساله توقيف و با دستگيري متهمان، هر 3 نفر براي انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شدند.

 

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

 

► 10 موزه برتر دنیا + عکس
10 بالابر شگفت انگیز دنیا + عکسهای جالب ◄

مطالب مرتبط
بنر