مالباخته بدشانسی که دوربین بانک هم کاری برایش نکرد

پنجشنبه ، 12 خرداد 1390 ، 08:25

در اقدامي منحصر به فرد يك سارق پس از سرقت عابربانكي نزديك به 7 ميليون تومان را از حساب عابربانك خالي كرد.

 

در اين سرقت سارق پس از آن كه كيف دستي حاوي مدارك متعدد و كارت عابربانك را از داخل يك خودرو سرقت كرد، به فاصله كوتاهي در حدود نيم ساعت مبلغ 6 ميليون و 864 هزار تومان را از حساب مالباخته خارج كرد.

فرد مالباخته در اين ارتباط گفت: پس از آن كه خودروي خود را در خيابان طالقاني پارك كردم و بعد از دو ساعت برگشتم، متوجه شدم درب خودرو باز شده و كيفم كه داخل داشبورد ماشين بود، سرقت شده است.

الوندي افزود: با توجه به اين كه در حساب عابربانك مبلغ نزديك به 7 ميليون تومان داشتم، بلافاصله به بانك مراجعه كردم تا حساب را مسدود كنم اما متوجه شدم سارق با سرعتي باورنكردني حساب را خالي كرده است.

وي اضافه كرد: با پيگيري و دريافت صورتحساب بانك مشخص شد سارق ابتدا مبلغ 200 هزار تومان از عابر بانك دريافت كرده و پس از آن كه متوجه شده در حساب پول هست 25 دقيقه بعد به يك طلافروشي مراجعه و از طريق دستگاه كارت خوان مبلغ 4 ميليون و 664 هزار تومان و دقيقا 4 دقيقه بعد از مغازه ديگري مبلغ 2 ميليون تومان خريد كرده است.

اين مالباخته ادامه داد: تعجب آور اين بود كه برداشت مبالغ بدون هيچ گونه خطايي در هنگام ورود رمز و در اولين ورود كارت به دستگاه بوده است.

وي گفت: پس از آن كه به نيروي انتظامي اعلام سرقت كرده و درخواست براي بررسي فيلم دستگاه عابر بانك داديم، از سوي شعبه بانك مذكور اعلام شد دوربين دستگاه غيرفعال است.

 

پربازدیدترین اخبار بانکی:

================

► 10 گام موثر برای موفقیت در محیط کار
من بودم درخواست کمک کردم ! ◄

مطالب مرتبط
بنر