خانه ی ما واشنگتن است !

دوشنبه ، 16 خرداد 1390 ، 06:34


نايب رئيس يك شركت خلق الساعه كه توانسته بود قراردادي غيرقانوني به ارزش 450 ميليارد تومان در كيش منعقد كند، پس از فرار از كشور و بازگشت به واشنگتن گفت: اينجا خانه من است، از چه فرار كنم؟

 

«پانته آ فيوضي » در مصاحبه با يكي از رسانه هاي ضد انقلاب كه در منزل شخصي وي واقع در حومه واشنگتن صورت گرفت، گفت: اينجا خانه من است از چه فرار كنم.

نامبرده به همراه پدر خود شركتي خلق الساعه را در ايران به ثبت رسانده و دو روز بعد ضمن عقد قراردادي غيرقانوني به ارزش 450 ميليارد تومان، قسط اول اين قرارداد به ارزش 5 ميليارد تومان را به بهانه طرح احداث تالارهاي بزرگ بين المللي در كيش دريافت كرده بود. عقد اين قرارداد دولتي با دور زدن قانون مناقصه صورت گرفته بود.

به دنبال بالا گرفتن اعتراض ها كه همزمان با ابطال قرارداد ياد شده بود، خانم «پانته آ فيوضي» از كشور خارج شد و به محل اقامت خود در آمريكا بازگشت. وي در مصاحبه اخير خود مدعي شده كه در سال 1998 (1377) به خاطر كمك به برداشتن برخي تحريم ها از سر ايران، مورد ستايش وزير بازرگاني وقت قرار گرفته است(!) اما توضيح نداده كه با اين وجود چرا تحت تعقيب مقامات آمريكايي قرار ندارد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► قهوه تلخی ها جایزه گرفتند
استخدام تعدادی کارمند باسابقه خانم و آقا(حسابدار) ◄

مطالب مرتبط
بنر