4 نکته برای استفاده بهتر از جی میل

دوشنبه ، 16 خرداد 1390 ، 10:38

جی میل یکی از بزرگترین سرویس های ایمیل در جهان است و کاربران بسیار زیادی را جذب خود کرده است؛ کاربرانی که زمان زیادی از وقت گرانبهای خود را صرف چک کردن، پاسخ دادن یا فرستادن ایمیل به دیگران می کنند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، می توان این زمان را تنها با رعایت 4 نکته ساده به حداقل رساند، تا هم وقت زیادی تلف نشود و هم همه این کارها به نحو احسن انجام شود. شما کاربران جی میل با رعایت این 4 نکته می توانید در وقت  خود صرفه جویی کنید:

 

1.    حساب کاربری ایمیل های دیگر را به حساب کاربری جی میل بفرستید.

حساب کاربری ایمیل های دیگر را به حساب کاربری جی میل خود بفرستید. به این ترتیب می توانید تنها با رفتن به حساب کاربری جی میل همه ایمیل های خود را بخوانید.

 

2.    تعداد حداکثری را برای نمایش ایمیل ها در یک صفحه تعریف کنید

جی میل در حالت از پیش تعریف شده خود تنها 25 ایمیل را در یک صفحه نشان می دهد. اما شما می توانید این عدد را به 50 یا حداکثر 100 ایمیل برسانید. به این ترتیب، به تعداد بیشتری ایمیل دسترسی خواهید داشت.

 

3.    از امکان اولویت بندی صندوق ورودی استفاده کنید

این یکی از بهترین امکانات جی میل است. اولویت بندی ایمیل های دریافتی به شما کمک می کند که ایمیل های مهم و خوانده نشده را در بالای صفحه صندوق ورودی(Inbox) خود قرار دهید.

جی میل با در نظر گرفتن چند فاکتور ایمیل های شما را به ترتیب اهمیت اولویت بندی می کند:

1)    هر چند وقت یک بار به شخص دیگری ایمیل می فرستید یا با او چت می کنید؟

2)    چه کلید واژه هایی در ایمیل هایی که می خوانید بیشتر دیده می شود؟

وقتی که از نشان ستاره در کنار ایمیل خود استفاده می کنید، ایمیل شما در بالای صفحه به نمایش در خواهد آمد و کمک می کند تا اول به کارهای مهم برسید.

 

4.    از کلیدهای میانبر  صفحه کلید استفاده کنید

از کلید های میانبر صفحه کلید استفاده کنید تا دیگر نیاز به استفاده از موس نداشته داشته باشید. به طور مثال با استفاده از کلید c می توانید به صندوق ورودی بروید یا با انتخاب کلید r به ایمیل های تان پاسخ دهید.

برای استفاده ار کلیدهای میانبر اول باید آن را در بخش تنظیمات عمومی (General Setting) فعال کنید. در بخش راهنمایی جی میل (Gmail help) می توانید اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید.

 

خبرهای منتخب بانکی :

==================

► استخدام يك شركت بين المللي در زمينه توليد مواد غذايي(زبان،کامپیوتر و حسابداری)
گزارشی خواندنی / می شود و می توانم + عکسهای جالب ◄

مطالب مرتبط
بنر