آقای قالیباف ! این جماعت به اندازه کافی از بیت المال دارند!

دوشنبه ، 16 خرداد 1390 ، 15:28

 

دکتر سردار خلبان شهردار قالیباف که ید طولایی در هزینه کردن های فراوان دارد ، اینبار نیز قدرت خرید! خود را به رخ سایر مسئولین کشید.

به گزارش بانکی دات آی آر  شهردار محترم تهران وعده داده بود که به هریک از تیم های پایتخت نشین که به دیدارنهایی جام حذفی صعود کند جوایز ویژه ای می دهد که پرسپولیس با صعود به فینال به این جایزه دست یافت.

 

مبلغ پاداش 10 میلیون ریال است که به کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس تا پیش از بازی فینال پرداخت خواهدشد.

اما آنچه پس از انتشاراین مطلب اذهان عمومی را مشغول داشته این است که این مبلغ از کدام منبع تامین خواهد شد جناب دکتر از جیب مبارک به پرداخت این جایزه مبادرت می ورزند و یا قرار است از جیب اهالی پایتخت این مبلغ پرداخت شود.

بد نیست آقای شهردار بدانند ، این جماعت فوتبالیست به اندازه ی کافی از بیت المال ، سهم دارند ، و نیازی به 1 میلیون تومان هدیه ی شهردار ندارند.

بودجه شهرداری متعلق به تمامی تهرانی هاست و موارد مصرف این بودجه هم درقانون مشخص شده است .اینکه آقای شهردار این مبلغ را صرف اموری کنند که در شرح وظایفشان مشخص نشده کاملا غیرقانونی ست و انتظار می رود نمایندگان شورای شهر(البته به غیر از سرپرست محترم باشگاه پرسپولیس) در مقابل این خاصه خرجی ها واکنش نشان دهند.

ناگفته نماند آقای قالیباف سال 87 هم وعده جایزه 30 میلیونی به سرخپوشان پایتخت داده بود که پس از پیروزی 2-1 پرسپولیسی ها در مقابل سپاهان به بازیکنان وسایر اعضای تیم پیروزی پرداخت گردید.

خبرهای منتخب بانکی :

==============

► اپل ؛ هر روز پولدارتر از دیروز
استخدام در تهران ممنوع حتی شما دوست عزیز ◄

مطالب مرتبط
بنر