مجلس این بار هم رکورد زد!

پنجشنبه ، 19 خرداد 1390 ، 10:10

 

مجلس شورای اسلامی که تا کنون رکورد های متعددی را به نام خود ثبت کرده این بار در خصوص هزینه برگزاری  آزمون های استخدامی رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش بانکی دات آی آر روز گذشته(چهارشنبه)  مجلس شورای اسلامی آگهی ای جهت جذب نیروهای جدید منتشر کرد که بر اساس این آگهی هر داوطلب تنها برای شرکت در آزمون می بایست مبلغ 25 هزار تومان به حساب مجلس واریز نماید.

دریافت مبلغی برای برگزاری آزمون های استخدامی در بین بیشتر نهاد ها و دستگاه های دولتی مرسوم است و هر مجموعه ای بنا بر هزینه های آزمون برگزاری مبلغی را از داوطلبین شرکت درآزمون دریافت می دارد. مجلس اما از بین تمامی نهاد های برگزار کننده آزمون طی دو سال اخیر مقام گرانترین برگزارکننده آزمون را از آن خود کرد.

پیشتر برخی بانک ها مبالغی معادل 5, 10 و 13 هزار تومان را برای برگزاری آزمون تعیین کرده بودند اما مبلغ 25 هزار تومان برای فرد فاقد شغلی که در جستجوی حرفه ای مناسب است سنگین به نظر می رسد.

پیشتر نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود که نمایندگان به منظور بهبود اوضاع کسب و کار و همچنین حمایت از جویندگان کار طرحی جهت پرداخت حقوق به کلیه افراد در جستجوی کار در دست بررسی دارند.

به نظر می رسد برگزار کنندگان آزمون استخدامی مجلس تصور کرده اند که این طرح به تصویب رسیده و همه کارجویان حقوق دریافت می کنند که چنین مبلغی را برای برگزاری آزمون خود درنظر گرفته اند!!

این درحالیست که مجلس به عنوان نهاد منتخب مردم موظف است مدافع حقوق تک تک افراد این سرزمین بوده در جهت بهبود معیشت و زندگی ایرانیان گام بردارد.

برای مشاهده متن کامل این آگهی اینجا کلیک کنید

 

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

 

 

► نكاتي براي حضور مؤثر در رقابت تبليغاتي
هکرها به سیتی بانک هم رحم نکردند ◄

مطالب مرتبط
بنر