تفاهم نامه "طرح خدمت" بانک تات و صادرات اجرایی شد

يكشنبه ، 29 خرداد 1390 ، 12:16

با افتتاح و اجرایی شدن طرح سامانه خدمات نوین بین بانکی، طرح خدمت، امکان خدمت رسانی متقابل بانک تات و بانک صادرات، ایجاد شده و مشتریان این دو بانک در سراسر کشور می توانند از خدمات دو بانک بهره مند شوند.


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک تات این رویداد مهم در خدمات بانکی کشور، موجب افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و در دسترس قرار گرفتن و تسهیل ارائه خدمات بانکی برای مشتریان هر دو بانک تات و صادرات می شود.


پراکندگی مطلوب جغرافیایی، گستردگی شعب و قدمت بانک صادرات و همچنین شعب مجهز با تمامی امکانات، کارکنان آموزش دیده، مجرب و مشتری مدار، سرعت بالا و ارائه مطلوب انواع خدمات بانکی و خدمات ویژه بانک تات، موجب بهره مندی مشتریان هر دو بانک و دیگر آحاد مردم عزیزمان از خدمات آنان خواهد بود.


گفتنی است در این طرح، پرداخت و وصول چک های مشتریان بانک تات و بانک صادرات در تمامی شعب هر دو بانک امکان پذیر است. همچنین مشتریان محترم هر دو بانک می توانند به صورت لحظه ای، به حساب های مشتریان خود وجه واریز نمایند.


لازم به ذکر است که پیش از این، بانک تات با بانک ملی نیز در قالب طرح خدمت، این امکان را برای مشتریان هر دو بانک فراهم کرده بودندکه با استقبال و رضایت چشمگیر مشتریان مواجه شد.


با اجرای دو طرح مذکور، امکان خدمت رسانی بانک تات از طریق نزدیک به ۷۰۰۰ شعبه در سراسر کشور، امکان پذیر شده است.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

► اخراج گسترده کارکنان یک شرکت بیمه به علت فارسی زبان بودن
8 راه ساده برای صرفه جویی در هزینه ها که فکرش را هم نمی کنید ◄

مطالب مرتبط
بنر