فایرفاکس 6 و 7 جایی در همین نزدیکی!

يكشنبه ، 19 تیر 1390 ، 15:41

درست شنیدید، فایرفاکس 6 و 7 هم با ما فاصله چندانی ندارند! آنها هم به زودی پا به دنیای مجازی می گذارند، آنهم با امکانات بهتر و کارایی بیشتر.

به گزارش بانکی دات آی آر، زمان زیادی از ورود فایرفاکس 5 به بازار نمی گذرد که موزیلا اعلام کرده به زودی نسخه های 6 و 7 این مرورگر را هم روانه بازار خواهد کرد.

اما اگر می خواهید از ویژگی های جدید این تازه واردها بیشتر بدانید، خواندن این گزارش را از دست ندهید.


1.    راه اندازی سریع تر در فایرفاکس 6

یکی از بزرگترین ویژگی های فایرفاکس 4 و 5 توانایی این مرورگرها در باز کردن تب های گروهی با استفاده از ابزار "پاناراما" است. اما این کار برای کسانی که تب های گروهی زیادی دارند، با سرعت کمتری پیش می رود. فایرفاکس 6 به شما حق انتخاب می دهد که تب های گروهی یا ابزار پاناراما را برگزینید.


2.    امکان مدیریت دسترسی به وبسایت های شخصی در فایرفاکس 6

مدیریت وبسایت های شخصی با این نسخه برای شما آسان تر خواهد شد. برای مثال، می توانید تصمیم بگیرید که کدام وبسایت ها اجازه دارند پس وورد شما را ذخیره کنند، کوکی ها را در حافظه نگه دارند و پنجره های پاپ آپ را باز کنند. این امکان برای تمام گزینه های منویی که به آسانی در دسترس شماست (user-friendly menu) فراهم است.


3.    سازگاری بهتر با پلاگین ها در فایرفاکس 6

فایرفاکس 6 می تواند بهتر از هر نسخه دیگری صلاحیت پلاگین ها را تایید کند و تشخیص دهد که کدام پلاگین ها از امنیت بالاتری برخوردارند.


4.    پشتیبانی بیشتر از لینوکس در فایرفاکس 6

حرف و حدیث های زیادی حول و حوش این موضوع وجود دارد. اما آنچه مسلم است اینکه باید منتظر بمانیم و ببینیم فایرفاکس 6 چقدر می تواند پاسخگوی کاربران لینوکس باشد.


5.    روابط دوستانه تر با برنامه نویسان در فایرفاکس 6

موزیلا برنامه نویسان را هم از یاد نبرده و در فایرفاکس 6 دسته ای از ابزارها را مثل یک "دفتر یاداداشت" برای ساختن کدهای داخل مرورگر و پشتبانی HTML5 پیش بینی کرده است.

 

 

6.    راه اندازی سریع تر سیستم های عامل مکینتاش، لینوکس و کامپیوتر شخصی (PC) در فایرفاکس 7

مثل روز روشن است که در مورد این دیگر نمی توانید گله یا شکایتی داشته باشید


7.    به دست فراموشی سپردن سرعت پایین کامپیوتر در فایرفاکس 7

آنطور که موزیلا می گوید، فایرفاکس 7 استفاده از حافظه را تا بیش از 30% برای برخی کاربران کاهش می دهد. این خبر بیشتر از همه کسانی را خوشحال می کند که همزمان از چندین برنامه استفاده می کنند.


8.     همگام سازی یا سینکینگ بهتر در فایرفاکس 7

فایرفاکس 7 که آمد می توانید از همگام سازی پس ووردها و بوک مارک ها در تلفن همراه و کامپیوتر خود لذت ببرید.


9.    متن واضح تر در صفحات وب در فایرفاکس 7

فایرفاکس 3 اولین نسخه ای بود که فونت ها را در صفحات وب بارگذاری کرد. فایرفاکس 7 هم قرار است این کار را انجام دهد، البته در سطحی بالاتر و پیشرفته تر.

 

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

 

► استخدام شرکت گلپخش اول در شیراز
استخدام شرکت بستنی رامک در شیراز ◄

مطالب مرتبط
بنر