۱۰ لپ تاپ برتر از دیدگاه PC Magazine +عکس

سه شنبه ، 28 تیر 1390 ، 14:51

خرید لپ تاپ امروزه کاری دلهره آور است. تنوع لپ تاپ ها ی موجود به صورت آنلاین و یا در فروشگاه های فروش لوازم الکترونیکی باعث سردرگمی خریداران می شود. بیشتر افراد تصویری از ظاهر لپ تاپ و ویژگی های آن در ذهن دارند،اما به خاطر تنوع اجناس موجود در بازار در انتخاب مرددند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از PC Magazine، متخصصان این سایت،سالانه آزمایش های بسیاری روی این سیستم ها انجام می دهند تا کاربران را در یافتن کالا مورد نظرتان یاری دهند.

لپ تاپ های بسیاری در بازار موجود است؛از لپ تاپ هایی با صفحه نمایش بزرگ گرفته تا انواع کوچک قابل حمل آن و حتی نت بوک ها، اما همه ی اینها ویژگی های مشترکی را در اختیار شما قرار می دهند.

در این مطلب ، ۱۰ لپ تاپ برگزیده بازار روز را به شما معرفی میکنیم.

Dell Vostro 3350


لپ تاپ کوچک Dell Vostro 3350 با داشتن پردازنده Core i5 وطول عمر بالای شارژ باتری ، به قیمت آن می ارزد.

Dell XPS 15z



Dell XPS 15z ، لپ تاپی است قدرتمند، نازک و با قیمت مناسبش می تواند جایگزین مناسبی برای کامپیوتر های شخصی باشد ؛ قیمت آن به اندازه خرید یک مک بوک ۱۵ اینچی اپل است.

Acer Aspire AS8950G-9839



طرفداران سینمای خانگی این لپ تاپ را به خاطر صفحه ی بزرگ با دقت ۱۰۸۰ پیکسل ،بسیار دوست خواهند داشت.همچنین  Acer Aspire AS8950G-9839 با بهره بردن از درایو blue-ray ،بلندگوهایی با کیفیت صدای بالا و دیگر اجزای قدرتمندش بسیار مورد توجه است.

Toshiba Portege R835-P50X



Toshiba Portege R835-P50X تمام امکانات یک لپ تاپ فوق قابل حمل  را داراست: وزن کم، قیمت مناسب، قدرت بالا و شارژ باتری که از سپیده دم تا غروب دوام می آورد، ازجمله ویژگی های آن است.

HP Pavilion dv6-6013cl



اگر بخواهیم HP Pavilion dv6-6013cl را از نظر شکل ظاهری ،ویژگی ها و قیمت بررسی کنیم، بسیار خوب است؛ اما اضافه کردن نسل دوم پردازنده های اینتل و گرافیک بهتر و امکانات بازی بیشتر ؛آنرا به یک برنده تبدیل می کند.

Dell XPS 15 Sandy Bridge


این لپ تاپ با بهره بردن از پردازنده Sandy Bridge quad-core processor و طول عمر بالای شارژ باتری ، اگرچه خیلی سریع و زیبا نیست اما بدون شک جایگزین بسیار خوبی برای کامپیوترهای خانگی است.

Lenovo ThinkPad X220

 


لپ تاپ فوق قابل حمل Lenovo ThinkPad X220 business بسیار شگفت انگیز است،چراکه تمام ویژگی های مورد نیاز شما از جمله :طول عمر بالای باتری و پردازنده قوی Intel Core i5 i5-2520M CPU را در یک قاب۱۲ اینچی جای داده است.

Apple MacBook Pro 15-inch Thunderbolt



لپ تاپ ۱۵ اینچی Apple MacBook Pro 15-inch(Thunderbolt) ،سریعترین و از نظر تکنولوژی پیشرفته ترین نوع در میان انواع آزمایشگاهی بوده است و این را مدیون معماری جدید اینتل، کارت گرافیک جدید AMD و تکنولوژی ارتباطاتی به نام Thunderbolt است.

Asus U41JF-A1



Asus U41JF-A1 با داشتن قدرت زیاد و طول عمر شارژ باتری بالا، متعادل ترین لپ تاپ در میان انواع دیگر است.


HP pavilion dm1z



HP pavilion dm1z به همراه AMD Fusion APU از دو نظر بهترین اند: از پردازنده های اتم سریع تر اند و طول عمر شارژ باتری بالایی دارند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=====================

► استخدام در يك شركت فعال در زمينه واردات تجهيزات آزمايشگاهي و تحقيقاتي در تهران
استخدام كارشناس فروش امنيت شبكه در شركت امن‌افزار گستر شريف ◄

مطالب مرتبط
بنر