جرم محرومیت / 4 روز است آبمان قطع شده !

پنجشنبه ، 30 تیر 1390 ، 14:44

در حالی که باشگاههای فوتبال کشور با پول بیت المال به اردوهای اروپایی می روند و با بازیکنان قرارداد های چند صد میلیونی امضا می کنند ، در همین ایران خودمان ، مردمانی هستند که 4 روز است آب ندارند ! و در انتظار قطره ای آب شیرین شب را به صبح می رسانند.

رئيس شوراي اسلامي هامون شهر گفت: در پي چهار روز قطعي آب، گرماي طاقت فرسا و توفان‌هاي شن نه تنها لبان مردم بلكه هامون شهر نيز خشكيد.

غلامرضا قورزايي در نشستي با اعضاي شوراي اسلامي هامون شهر اظهار داشت: چهار شبانه‌روز است كه آب شرب هامون شهر به طور كامل قطع شده و مردم منطقه در انتظار قطره‌اي آب شرب به سر مي‌برند.


وي افزود: پيش از اين نيز آب در اين منطقه نوسان داشت و جيره‌بندي مي‌شد اما به هر حال در ساعاتي از شبانه‌روز آب براي مردم مهيا بود، متأسفانه چهار روز است كه آب شرب مردم منطقه قطع شده به گونه‌اي كه براي انجام كارهاي روزانه و سطحي از آب نهرها و زهكش‌ها استفاده مي‌كنند كه آلوده بوده و ممكن است بيماري‌هاي خطرناكي ايجاد شود.


رئيس شوراي اسلامي هامون شهر ادامه داد: با توجه به گرماي شديد، توفان‌هاي شن و ماسه بادي‌ها، اوضاع فعلي اين شهر بسيار بغرنج است.
قورزايي از مسئولان آبفاي شهري زابل خواست با توجه به مراجعه بيش از حد مردم به اعضاي شوراي شهر و گله و شكايات مختلف آنها مبني بر نبود آب، هرچه زودتر اقدام كرده و به موضوع رسيدگي كنند زيرا اين امر از توان و طاقت مردم خارج شده و به ستوه آمده‌اند.


وي تصريح كرد: مسئولان وعده داده‌اند از طريق تانكر، آب مورد نياز مردم منطقه را تأمين كنند اما اين امر در حد حرف و سخن باقي مانده و هنوز اجرايي و عملي نشده است.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=====================

 

► 6 نکته مهم برای موفقیت در اولین سرمایه گذاری
وقتی بانک تات مردم را سرکار می گذارد ◄

مطالب مرتبط
بنر