یک شهر در امریکا به فروش می رسد + عکس

سه شنبه ، 11 مرداد 1390 ، 11:14

این روزها در دنیای واقعی و مجازی می توان هر نوع خرید و فروشی را دید، اما در معرض فروش گذاشتن یک شهر جالب تر از آن است که بتوان از کنار آن راحت گذشت.

به گزارش بانکی دات آی آر، شهر كوچك سنيك در ایالت داکوتای جنوبی به قيمت 799 هزار دلار به فروش گذاشته شده است. مساحت کل این شهر 46 هکتار است که 12 هکتار آن شهر و 34 هکتار دیگر حاشیه و حومه شهر است.

 

اعضای یک خانواده که تنها ساکنان این شهر کوچک هستند، تصمیم دارند با فروش همه دارایی های خود از این شهر کوچ کنند، چرا که اعتقاد دارند سنیک کم کم دارد به شهر ارواح تبدیل می شود.

سنیک که در اوایل دهه 1900 بنا نهاده شده و در واقع یک توقفگاه در کنار راه آهن به شمار می رفت ، در سال های اخیر به شدت با کاهش جمعیت روبرو شده است، به طوری که در حال حاضر تنها 8 نفر در این شهر سکونت دارند.

 

 

اين شهر داراي يك سالن، موزه، مسافرخانه، دو مغازه، يك ايستگاه راه آهن، زندان و چند ساختمان ديگر است.

برای کسانی که علاقه مند به دیدن این شهر فروشی هستند، تور ویدئویی در نظر گرفته شده که می توانند از این طریق شهر را ببینند.

 

«ديويد اولسون» دلال معاملات ملكي، در اين زمينه اظهار داشت: "اين شهر جاي جالبي است و تاريخ پرباري با خود دارد. سنیک تنها به دو چیز احتیاج دارد ؛ یکی جمعيت و دیگری خلاقیت و ابتکار برای پیشرفت.

در ابتدا هیچکس خریدار این شهر نبود، اما شهر زمانی مشتری پیدا کرد که يكي از نشريات شهر «راپيد سيتي» - که در 50 كيلومتري سنيك واقع شده است - مقاله اي درباره آن نوشت وموضوع در سطح ملي خبرساز شد و حتی پیشنهادهایی از انگلستان و استرالیا هم برای خرید سنیک ارائه شد.

 

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام شركت معتبر راهسازي در تربت جام (تا 18 مرداد 90)
دعوت به همكاري يك هلدينگ معتبر در صنايع سنگين(تا 21 مرداد 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر