باز هم شاهدی برای شکستن کمر تولید+تصویر

يكشنبه ، 16 مرداد 1390 ، 13:13

تخريب قديمي ترين كارخانه چيت سازي ايران آغاز شده و با حضور يك شركت خارجي, ساخت بزرگترين فروشگاه زنجيره اي در جنوب تهران كليد خورد .


به گزارش بانکی دات آی آر ، 5 سال پيش بود كه شهردار وقت منطقه 16 تهران از بازخريدي تمام كارگران يكي از بزرگترين كارنجات چيت سازي در كشور خبر داد و گفت : کارخانه "چیت ری" در جنوب تهران به مجتمع فرهنگی تجاری تبدیل می‌شود.


بر اساس اين گزارش این کارخانه که ‪ ۱۱‬هکتار وسعت دارد، قرار بود كه هفت هکتار آن توسط شهرداری به مجتمع فرهنگی و تفریحی و چهار هکتار دیگر نیز ازسوی بخش خصوصی به مجتمع تجاری تبدیل شود و از اين خبر 5 سال گذشت تا از ماه گذشته تخريب اين كارخانه براي ساخت يك فروشگاه زنجيره اي آغاز گرديد.

حال جاي اين سوال از مسئولان است كه چه عواملي سبب تعطيلي و بيكار شدن هزاران نفر از كارگران پر تلاش اين منطقه محروم شده است .

آيا اگر حمايت از توليد داخلي و كنترل واردات منسوجات از كشورهاي خارجي بالاخص چين انجام مي شد ، باز هم شاهد چنين فاجعه اقتصادي خواهيم بود .

در پايان اگرمجددا مديران اجرايي كشور نخواهند به بحث حمايت از توليد داخل و كنترل واردات محصولات بي كيفيت و ارزان چيني توجهي كنند ، زمان زيادي طول نمي كشد كه بايد دوباره از عكس هاي تخريب كارخانجات ديگري توسط خبرگزاري ها و سايت هاي خبري منتشر گردد.

عکس از آتی

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► 10 توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک
استخدام شرکت عطر بیک در استانهای قزوین و البرز(مهلت ذکر نشده است) ◄

مطالب مرتبط
بنر