تبلیغات برتر شرکتهای معتبر به مناسبت ماه رمضان + عکس

دوشنبه ، 24 مرداد 1390 ، 14:09

صنعتگران ایرانی در حالی فرصت های ایجاد شده برای تبلیغات و فروش محصولات خود را نادیده می گیرند، که تولیدکنندگان خارجی حتی برای مناسبت های تقویم مسلمانان نیز برنامه های هوشمندانه ای در کمپین های تبلیغاتی خود درنظر دارند.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز، درحالی که فرارسیدن ماه رمضان به دلیل اهمیت آن برای ایرانیان یکی از فرصت های طلایی بخصوص برای معرفی محصولات صنایع غذایی کشور محسوب می شود، اما در این ماه نه تنها هیچ نوآوری در تبلیغات این صنعت به چشم نمی آید که اصولا بیشتر فضاهای تبلیغاتی نیز به روال سابق از سوی بانک ها و به شکل کاملا سنتی پر می شود.
این در حالی است که تولیدکنندگان خارجی که اغلب هیچ گرایشی به اعتقادات مذهبی مسلمانان نیزندارند از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و تبلیغات هوشمندانه خود را به خورد جامعه مسلمان ایران و سایر کشورها می دهند.
در ادامه به عنوان مثال چند نمونه از پوسترهای تبلیغاتی تولیدکنندگان خارجی معرفی می شود که مقایسه آن با تبلیغات داخلی به عهده خوانندگان گذاشته می شود...

تبلیغ نسکافه

تبلیغ شرکت تی ای دیتا

تبلیغ مک دونالد

تبلیغ یک رستوران

پوستر اپل با شعار حمایت از فقیران در این ماه

تبلیغ شامپو

یک بیلبورد زیبا،جالب و بسیار خلاقانه به مناسبت ماه رمضان.در این بیلبورد روزها فقط ظروف مشخص است و با تاریک شدن هوا و نزدیک شدن به افطار ،غذاهای درون ظروف هم معلوم میشوند.

تبلیغ نسکافه

تبلیغ اسنک با شیر

تبلیغ یک آژانس هوایی

بدون شرح

تبلیغ نیسان

تبدیل فولکس واگن

منبع:ام بی ای نیوز

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► تعیین زمان مصاحبه ی شركت خدمات مشاوره و مديريت تدبير منصور و شركت استام صنعت
استخدام حسابدار جهت تكميل كادرپروژه اسكله شهيد رجايي (تا 29 مرداد 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر