سرقت میلیاردی بانک سپه با سه کشته

چهارشنبه ، 26 مرداد 1390 ، 12:31

سرقت مسلحانه از بانك سپه كرمانشاه كه ساعتي پيش در شعبه خيابان سعدي اتفاق افتاد منجر به كشته و زخمي شدن 4 نفر از همكاران بانك شد.

به گزارش بانکی دات آی آر, در جريان اين حادثه مسلحانه 3 مرد سارق كه صورت‌هاي خود را نپوشانده بودند هنگام توقف ماشين حمل پول بانك از فرصت استفاده كرده و درست زماني كه ماموران قصد جابه جايي صندوق‌هاي پول را داشتند با شليك به راننده، نگهبان و تحويلدار بانك هر سه آنها را به قتل رسانده و پول‌ها را به سرقت بردند.


در اين حادثه كه حوالي ساعت 10:15 صبح رخ داد "محمد نجفي " رئيس صندوق بانك نيز از ناحيه پا زخمي شد كه باكمك ماموران بلافاصله به بيمارستان انتقال يافت.
براساس اين گزارش، پليس تا اين لحظه هيچ سرنخي از اين افراد ندارد.


گفته مي‌شود اين 3 مرد سارق پس از سرقت با خودروي شخصي خود محل حادثه را ترك كرده و گريخته‌اند.

قربانيان اين حادثه سعيد كريمي 32 ساله، راننده خودرو، ياور انتظاري 43 ساله نگهبان و علي صالحي 41 ساله تحويل‌دار بانك هستند.

يادآور مي‌شود تا به اين ساعت هيچ يك از مسئولان رقم سرقتي را اعلام نكرده‌اند اما گزارش‌ها حاكيست با توجه به سرقت 3 صندوق حمل پول ميلياردها تومان سرقت شده است.

سعيد اميري معاونت سياسي اجتماعي فرماندار كرمانشاه سرقت از بانك سپه كرمانشاه را تاييد كرد اما از اعلام جزئيات بيشتر خودداري كرد.

منبع: فارس

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► دعوت به همكاري يك شركت فعال در زمينه پروژه هاي بزرگ نفت و پتروشيمي (يوتيليتي و تصفيه خانه هاي آب و پساب) در تهران(تا 6 شهریور 90)
دعوت به همكاري شركت قطعات آهنگري ايران خودرو در تهران(تا 6 شهریور 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر