بادرآمد2 ميليوني احتياجي به شوهر ندارم

چهارشنبه ، 16 شهریور 1390 ، 14:00

زني در دادگاه با بیان اینکه مربی خیاطی هستم و ماهیانه ۲ میلیون تومان درآمد دارم و احتیاجی به شوهرم ندارم و فقط مانند یک دوست در کنار او و فرزندم خواهم بود، گفت: نمی‌توانم به زندگی در کنار شوهرم ادامه دهم.

به گزارش بانکی دات آی آر ، زنی ۳۷ ساله و مردی ۴۵ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی حسن عموزادی، رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کردند.

این زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه ما تا به حال یک بار هم دعوا نکردیم، گفت: حدود ۱۸ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد و یک پسر ۱۷ ساله داریم.

وی با اشاره به اینکه عقاید و فرهنگ من با شوهرم متفاوت است، اظهار داشت: در واقع ما زیر یک سقف با یکدیگر سازش نداریم و تا به حال به خاطر فرزندمان یکدیگر را تحمل کردیم.

زن در ادامه افزود: شوهرم کارمند بوده و وضع مالی خوبی دارد ولی نمی‌خواهم در کنارش زندگی کنم؛ همیشه شوهرم آسایش مرا تأمین کرده است ولی طلاق می‌خواهم.

مرد نیز در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه عاشق همسرم هستم و همین موضوع مرا بدبخت کرده است، گفت: مهریه همسرم ۲۰۰ سکه بهار آزادی است که تا حالا ۳۲ سکه از آن را پرداخت کرده‌ام.

وی ادامه داد: تاکنون به یکدیگر بی‌ادبی نکرده‌ایم و ۲ سال است که همسرم جدا از من زندگی می‌کند؛ من یک بار از روی عصبانیت به دلیل تکرار کلمه طلاق از سوی همسرم به او گفتم که از خانه برود و بلافاصله او رفت و دیگر بازنگشت و من نیز به دنبالش نرفتم.

مرد در پاسخ به پرسش قاضی عموزادی که آیا در حال حاضر می‌خواهی به دنبالش بروی و او را به خانه بازگردانی، گفت: هرگز این کار را نمی‌کنم و با اینکه عاشقش هستم ولی در برابر لجبازی همسرم، لجبازی می‌کنم.

وی با بیان اینکه با یکدیگر همسایه بودیم و من فقط ۲ بار به همسرم سیلی زدم و شاید این کارم مرا مستحق جدایی کرده است، اظهار داشت: من مشکل جسمی و روحی ندارم ولی همسرم مدعی است که اگر در کنارش باشم، آرامش ندارد.

وی ادامه داد: شوهرم تا به حال ۲۹ سکه از مهریه‌ام را داده و ۲ سکه دیگر را این هفته خواهد داد و بقیه را بخشیدم و در حال حاضر طلاق می‌خواهم.

در پايان، قاضی عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده حکم طلاق توافقی را صادر کرد.

منبع: فارس

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام لیسانس مکانیک،حسابدار و ... در شهرک صنعتی پرند(تا 30 شهریور 90)
استخدام مهندس فروش و منشی فروش در تهران در گروه ساران(تا 21 شهریور 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر