لوگوهایی که خلاقیت در آنها حرف اول را می زند (1)

يكشنبه ، 20 شهریور 1390 ، 07:46

خلاقیت و ابتکار در هر کار و فعالیتی پسندیده و مورد تایید است، اما در برخی عرصه ها نمود بیشتری دارد و بهتر و موثرتر به چشم می آید.

به گزارش بانکی دات آی آر، لوگوی هر شرکت یا نهاد تجاری در واقع نشان و علامت آن تجارت به شمار می رود و تمام فعالیت ها در قالب آن نشان مفهوم پیدا می کند. این لوگو زمانی موفق تر می شود که خلاقیت هم چاشنی آن شود.

با لوگوهایی آشنا شوید که خلاقیت در آنها حرف اول را می زند.

برای مشاهده بخش دوم گزارش اینجا کلیک کنید.

1. the FedEx

لوگوی این شرکت که پیشگام در خدمات لجستیک محسوب می شود، یک نکته ظریف و انحرافی در خود دارد. فضای خالی بین دو حرف E و X در واقع پیکانی است که نشان دهنده رو به جلو  بودن و نگاه این شرکت به آینده است.

2. the Goodwill

این نهاد غیرانتفاعی که به آموزش مشاغل و دیگر کارهای مرتبط با جامعه برای افرادی که ناتوانی خاصی دارند یا تجربه کاری ندارند، می پردازد، لوگوی جالبی دارد.

آیکونی که به صورت نیم رخ دیده می شود و در حال لبخند زدن است، در واقع همان حرف G است که این عبارت با آن آغاز می شود.

3. the Milwaukee Brewers

گذشته از اینکه ظاهر لوگوی این تیم بیس بال، بیننده را به یاد دستکش های این ورزش می اندازد، با دقت بیشتر می توان حروف m و b را در این لوگو دید.

4. the Pittsburgh zoo & PPG Aquarium

 


لوگوی این باغ وحش و آکواریوم نیز که در پنسیلوانیای آمریکا واقع شده، ویژگی های منحصربه فردی دارد. فضای دو طرف درخت که در ظاهر خالی و سفید به نظر می آیند، در واقع چهره یک گوریل و یک شیر را به نمایش می گذارند.

5.the  Tostitos

حکایت لوگوی این نوع تنقلات هم در نوع خود جالب است. دو حرف T که در این لوگو می بینید، در واقع آدم هایی هستند که می خواهند این نوع چیپس را به سس سالسا آغشته کنند و بخورند! سس سالسا هم درون ظرفی است که آن ظرف در واقع همان نقطه حرف I است.

6. the Eight


در یک طراحی کاملا خلاقانه هر یک از حروف این واژه در واقع بخشی از عدد هشت یا همان Eight را به تصویر می کشند.

7. the Amazon


پیکان زرد رنگی که زیر نام این شرکت تجارت الکترونیک جا خوش کرده، در واقع  تداعی کننده چهره ایست که به ما و شما لبخند می زند!

8. London Symphony Orchestra


این لوگوی بازیگوش هم نه تنها ترکیبی از حروف L، S و O است، بلکه تداعی کننده رهبر ارکستری است که با حرکات دست خود در حال راهنمایی نوازندگان است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► ماجراهای دانشگاه پولی+ جدول ریز هزینه ها
پايتخت جرايم اينترنتي دنيا كجاست ؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر