لوگوهایی که خلاقیت در آنها حرف اول را می زند (2)

دوشنبه ، 21 شهریور 1390 ، 07:01
خلاقیت و ابتکار در هر کار و فعالیتی پسندیده و مورد تایید است، اما در برخی عرصه ها نمود بیشتری دارد و بهتر و موثرتر به چشم می آید.

به گزارش بانکی دات آی آر، لوگوی هر شرکت یا نهاد تجاری در واقع نشان و علامت آن تجارت به شمار می رود و تمام فعالیت ها در قالب آن نشان مفهوم پیدا می کند. این لوگو زمانی موفق تر می شود که خلاقیت هم چاشنی آن شود.

با لوگوهایی آشنا شوید که خلاقیت در آنها حرف اول را می زند.

برای مشاهده بخش نخست گزارش اینجا کلیک کنید.

9. MOSLEEP

حرف m در لوگوی این شرکت طوری طراحی شده که بیننده را به یاد یک تخت خواب راحت می اندازد.

 

10. Bronx Zoo

 

 

لوگوی این باغ وحش نیز از ابتکارات منحصربه فردی سود می برد. فضاهای خالی بین پاهای این دو زرافه در واقع شکل کلی چند ساختمان بلند رد شهر نیویورک را نشان می دهد.

 

11. the Hartford Whalers

لوگوی این تیم پیشین لیگ حرفه ای هاکی آمریکا هم در نوع خود جالب است. فضای خاکستری رنگ در میان رنگ های آبی و سبز تداعی کننده حرف H انگلیسی است.

این در حالیست که خط های خاکستری داخل رنگ سبر هم یادآور حرف W است. بخش آبی رنگ هم بیننده را به یاد دم نهنگ می اندازد که نام این تیم از آن گرفته شده است.

12. the Spartan Golf Club

در ظاهر به نظر می رسد این لوگو تنها نشان دهنده فردیست که برای ضربه زدن به توپ آماده است، اما بیشتر که دقت کنید، متوجه سر یک جنگجوی اسپارتی با کلاه خود می شوید.

 

13. VIA Rail Canada

لوگوی راه آهن کانادا هم ظاهرا ساده و بدون هرگونه نکته انحرافی است، اما با دقت بیشتر می توان به این نکته پی برد که فضای خالی بین حروف V و I و نیز فضای خالی بین حروف I و A دو خط موازی را نشان می دهند که تداعی گر ریل قطار هستند.

 

14. the NBC

 

 

فضای سفید رنگی که در وسط این لوگو جلب نظر می کند، در واقع سر طاووسی را به نمایش می گذارد که بالهای رنگارنگ خود را گسترانیده است. این طاووس در حال نگاه کردن به سمت راست است که معمولا نماد رو به جلو رفتن و نگاه به آینده است.

 

15. Tour de france

در لوگوی این مسابقات قدیمی و باسابقه دوچرخه سواری هم خلاقیت های جالبی وجود دارد. حرف R در این لوگو طوری طراحی شده که تداعی کننده یک دوچرخه سوار است.

دایره نارنجی رنگ این لوگو هم در واقع لاستیک جلوی دوچرخه است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام کارشناس سیویل،صنایع و ... در عسلویه(تا 5 مهر 90)
آگهي آزمون پذيرش متقاضيان پروانه كارآموزي وكالت كانونهاي وكلاي دادگستري ايران سال ۱۳۹۰ ◄

مطالب مرتبط
بنر