ایمیل های فیس بوکی کمتر می شود

سه شنبه ، 22 شهریور 1390 ، 11:07

فیس بوک امکان تازه ای را برای کاربران خودفراهم کرده تا به این ترتیب تعداد ایمیل نوتیفیکیشین (Email notification) های آنها کاهش یابد.

به گزارش بانکی دات آی آر، به گفته مقامات فیس بوک این امکان بیشتر به کار کسانی می آید که در فیس بوک فعالیت بیشتری نسبت به دیگر همتایانشان دارند و در نتیجه روزانه تعداد زیادی ایمیل نوتیفیکیشن دریافت می کنند.

 

==================

استخدام های مهم روز:


===========================

 

ایمیل نوتیفیکیشن، ایمل هایی هستند که فیس بوک به آدرس کاربران خود می فرستند و آنان را از آنچه در فیس بوک شان می گذرند (به عنوان مثال در صورت دریافت کامنت جدید) با خبر می کند.

به این ترتیب یک ایمیل سامری (Email summary) جایگزین ایمیل های متعددی می شود که افراد به صورت جدا جدا در روز دریافت می کردند و این گزینه برایشان خاموش می شود.
کاربرانی که همچنان مایل به خبردار شدن از فعل و انفعال فیس بوک خود از طریق ایمیل نوتیفیکیشن هستند می توانند با مراجعه به تنظیمات خود آن را دوباره فعال کنند.

این قابلیت برای گروهی از کاربران که روزانه تعداد زیادی از این نوع ایمیل ها را دریافت می کنند، بسیار مناسب است و این افراد از این پس به جای دریافت تعداد زیادی ایمیل نوتیفیکیشن روزانه یک ایمیل دریافت می کنند که تغییر و تحولات فیس بوکشان در آن روز را به اطلاعشان می رساند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► استخدام بازاریاب و معامله گر بورس در 9 استان کشور در شرکت کارگزاری حافظ(تا 15 مهر 90)
استخدام کارشناس مهندسی کامپیوتر در تهران حداکثر 30 ساله(تا 29 شهریور 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر