نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی امروز اعلام می‌شود

سه شنبه ، 29 شهریور 1390 ، 11:21

 

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی سال 90 گفت: نتایج این آزمون امروز اعلام می شود و 138 هزار و 41 نفر در این مقطع پذیرفته شده اند.

دکتر سیدجلال طباطبایی  افزود: نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی امروز سه شنبه 29 شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  منتشر می شود.



طباطبایی اظهار داشت: 372 هزار و 958 نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد 253 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و در نهایت 138 هزار و 41 نفر در آزمون پذیرفته شدند.

وی یادآور شد: آزمون کاردانی به کارشناسی در 7 گروه علوم پزشکی، فنی مهندسی، علوم کشاورزی، علوم پایه، علوم انسانی، هنر و دامپزشکی و همچنین در 5 دوره روزانه، شبانه، نیمه حضوری، غیرانتفاعی و مجازی برگزار شده است.

==================

استخدام های مهم روز:


===========================

 

 

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: بیشترین میزان پذیرش در گروه فنی مهندسی با 63 هزار و 930 نفر و کمترین به گروه دامپزشکی با 477 نفر اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: بیشترین حجم ظرفیت در دوره غیرانتفاعی با 98 هزار و 159 نفر و کمترین آن در دوره نیمه حضوری با 480 نفر صورت گرفته است.

آزمون پذیرش دانشجو از دوره کاردانی (فوق دیپلم) به دوره کارشناسی ناپیوسته روز 6 مرداد در 66 شهرستان با رقابت 372 هزار برگزار شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام مدیر اداری در شرکتی در زمینه لوازم خانگی در تهران(فعلا بدون مهلت)
استخدام کارشناس آموزش،کارمند و کارشناس بازاریابی در مرکز آموزش صنعتی شریف در تهران(فعلا بدون مهلت) ◄

مطالب مرتبط
بنر