وقتی حمام هم آنلاین می شود+عکس

دوشنبه ، 9 آبان 1390 ، 13:00

یک شرکت سازنده سرویس‌های بهداشتی و حمام در گزارشی‌ به توصیف حمام‌های آینده در سال 2021 از دیدگاه طراحان، روانشناسان و مهندسان با توجه به تجهیزات کنونی پرداخته است.

به گزارش ایسنا، بر اساس این گزارش که توسط شرکت اروپایی Ideal Standard ارائه شده، حمام‌های سال 2021 از نور کافی، دمای آب مناسب با انتخاب افراد و همچنین قابلیت نمایش اخبار بر روی پرده‌های دوش الکترونیکی برخوردار خواهند بود.

به گفته محققان، نسل آینده لوازم و اتصالات از دستشویی‌ها، لگن دستشویی و دوش‌ها گرفته تا کابینت‌ها و روشنایی در حال حاضر تولید شده‌اند. مجموعه سرویس بهداشتی استاندارد در آینده، بیشتر شبیه یک اثر یادگاری است. این حمام‌ها جدای از آرام‌بخش بودن، به فرد اجازه می‌دهند تا از طیف گسترده‌ای از فناوری‌ها که در سایر جنبه‌های زندگی در جریان هستند، استفاده کند.

در این میان، فناوری دیجیتالی با دیوارهای الکترونیکی و پرده‌های دوش نمایشگر تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی که با صدا فعال می‌شوند، نقش بزرگی در این محیط‌ها ایفا خواهند کرد.

از دیگر قابلیت‌های این حمام‌ها، برخورداری از توانایی انجام مکالمات تلفنی از زیر دوش و آینه متصل به اینترنت است.

کابینت‌های موجود در حمام نیز به یادآوری موعد قرص‌ها برای فرد پرداخته و همچنین می‌توانند در زمان پایان یافتن داروها، از طریق آنلاین یک نسخه جدید سفارش دهند.

همچنین این حمام‌ها به صرفه‌جویی در آب و انرژی کمک کرده و آب پسماند دوش را بازیافت می‌کنند. این درحالی است که اتصالات حمام نیز حرارت اضافی را به انرژی تبدیل می‌کنند. از جمله اولویت‌های سرویس‌های بهداشتی آینده همچنین می‌توان به قابلیت خود تمیزشوندگی آنها اشاره کرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► یوتیوب 100 کانال اختصاصی راه اندازی می کند
استخدام دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي(فقط تا 10 آبان 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر