تاثیرگذارترین مردان سال 2011

سه شنبه ، 10 آبان 1390 ، 14:26

اصلا مهم نیست که کی و کجا به دنیا می آیی بالاخره خواهی مرد. بنابر این کمیت در زندگی با آنکه مهم است اما جای کیفیت را نخواهد گرفت چراکه تنها اعمال و کردار ماست که باقی خواهد ماند در این گزارش شما را با 10 مردی که با وجود تفاوت های آشکارشان بایکدیگردر حوزه فعالیت خود تاثیر گذاراند آشنا می کنیم.

 

1. استیو جابز

بسیاری از مردم دنیا روز چهارم اکتبر را فراموش نخواهند کرد، چرا که دنیای فناوری استیو جابز یکی از تاثیرگذارترین افراد خود را از دست داد.

تفاوت این مدیرعامل خلاق با دیگر همتایانش در این بود که پیش از اینکه مردم بگویند چه می خواهند، او به خواسته آنها جامه عمل می پوشانید


2. لری پیج

حالا پس از جابز دنیای فناوری به دنبال جانشینی برای این مرد خلاق است که ظاهرا کسی بهتر از لری پیج، مدیرعامل تازه منصوب شده گوگل نمی تواند جای خالی آقای اپل را پر کند.


3. محمد بوالعزیزی

تا همین چند ماه پیش کسی او را نمی شناخت. به عبارتی در دوران حیاتش به جز دوستان و آشنایانش کس دیگری او را به جا نمی آورد! اما وقتی در اعتراض به جمع شدن بساط میوه و سبزی فروشی اش خود را آتش زد،شاید هرگز حتی فکرش را هم نمی کرد که روزی آغازگر بهار عربی لقب بگیرد.

 

4. شاهزاده ویلیام

شاهزاده ویلیام، وارث دوم خانواده سلطنتی بریتانیا و پادشاه آینده بریتانیا امسال با ازدواجش با کیت میدلتون، دختری از خانواده ای معمولی، خبرساز شدو خیلی ها به خاطر همین اقدام شجاعانه اش که به نوعی سنت شکنی محسوب می شد، او را فردی تاثیرگذار می دانند.

 

5. آنانیمس

هکرهای عضور این گروه هم با اقدامات خود در هک کردن نهادها و سازمان های بزرگ دنیا نام خود را در این فهرست وارد کردند و بارها هم مدیران شرکت ها و نهاد های گوناگون را عصبانی کردند و هم موجب آزار بسیاری از کاربران شدند، پس افراد تاثیرگذاری بودند.

 

6. لیونل مسی

کمتر کسی پیدا می شود که از هنرنمایی پادشاه لالیگا در زمین فوتبال لذت نبرد. پسر سربه زیر نیوکمپ که 43 میلیون دلاردر سال درآمد دارد، توجه بسیاری از مردم در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است.

 

7. پپ گواردیولا

سرمربی جوان، پر افتخار و خوش فکر تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا هم از جمله مردان تاثیرگذاران سال جاری میلادی محسوب می شود،چراکه هدایت و رهبری تیمی که دارای جمعی از بهترین و گرانترین بازیکنان فوتبال دنیا کار هرکسی نیست.

 

8. نواک جوکوویچ

پشت سر گذاشتن مردان اول و دوم تنیس جهان، انهم ظرف چند ماه باعث شد که نواک جوکویچ هم تاثیر خود را به رخ دیگران بکشد و در این جمع راه داشته باشد.


 

9. باراک اوباما

بحران های مالی و اقتصادی، انقلاب های عربی و جنبش های مردمی کشورهای غربی همگی دست به دست هم داد تا نقش رئیس جمهور آمریکا در تصمیم گیری ها پررنگ به نظر برسد و تاثیرگذار باشد.

 

10. مارک زاکربرگ

شبکه اجتماعی فیس بوک از وقتی که پا به دنیای مجازی گذاشت تحولی در ارتباطات مردم در سراسر دنیا ایجاد کرد و گسترش هرچه بیشتر نفود آن در میان مردم جهان دلیلی کافی برای تاثیرگذاری مدیر جوانش محسوب می شود.

 

11. جولین آسانژ

مدیر سایت ویکی لیکس که گویا تنها ماموریتش فاش کردن اسناد محرمانه دولتی آمریکاست، با فعالیت هایی که در سایتش انجام داد به شدن خبرساز شد. اما اتفاق مهمتر رسوایی اخلاقی این مدیر افشاگر است که هنوز هم ماجرایش ادامه دارد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► استخدام های 10 آبان 90 برای استان فارس
تاریخ آزمون و دریافت کارت آزمون بانک قوامین استان کرمان ◄

مطالب مرتبط
بنر