کارهایی که باعث تنفر همکارانتان از شما می شود!

يكشنبه ، 22 آبان 1390 ، 09:22

چه دوست داشته باشید و چه نداشته باشید! محیط کار، محیطی است که شما دست کم نیمی از روز خود را در آن سپری می کنید. زندگی با کسانی است که آنها را همکار می خوانید هم مثل زندگی با اعضای خانواده می تواند شیرین و لذت بخش باشد، البته به شرط ها و شروط ها!

 

به گزارش بانکی دات آی آر، اگر می خواهید همکارانتان از دست شما در آسایش باشند و به جای دوری از شما، جذبتان شوند، کارهایی را که در این گزارش به آنها اشاره می کنیم، انجام ندهید.

1.لاف زدن

سعی کنید خود واقعی تان را به دیگران نشان دهید و تا می توانید از لاف زدن و اغراق کردن بپرهیزید، چون همانطور که صداقت قدرت یک آهن ربا را دارد، لاف زدن و اغراق هم خیلی راحت می تواند فاصله شما را با دیگران چند برابر کند.

2. زیاد حرف زدن

حرف زدن زیاد به ویژه در محیط هایی که نیاز به تمرکز بالایی دارد، مثل پیاده روی روی اعصاب دیگران است! تلاش کنید به جا، مختصر و مفید صحبت کنید و از پرسیدن سوالات بی اساس یا تعریف کردن ماجراهایی که سودی به کسی نمی رساند، پرهیز کنید.

3. چاپلوسی کردن

انجام کار صرفا برای خوشامد مدیر و مقام بالادست، شاید بتواند در مقطعی کار شما را پیش ببرد و کلا همه چیز در محیط کار به کامتان شود، اما به یاد داشته باشید که این موضوع کم کم به موضوعی برای آزار همکارانتان تبدیل می شود و باعث می شود تا آنها هر چه بیشتر از شما دوری کنند. پس به خودشیرینی حتی فکر هم نکنید.

4. اعلام عمومی پاداش ها

باور کنید نیازی نیست که برای همه همکاران، همقطاران و هم ردیف های خود اعلام کنید که بابت فلان کار چقدر پاداش گرفته اید یا چگونه تشویق شده اید. سعی کنید تا حد امکان اولا با فروتنی با دیگران درباره این موضوع صحبت کنید و دوم اینکه خوشحالی خود را با خانواده قسمت کنید.

5. قلدر مآبی

این روزها برای بسیاری از کسانی که ریاست بخش یا مدیریت قسمتی را برعهده دارند، باید یادآوری کرد که مدیریت هم برای خود اصولی دارد و برای جذبه داشتن غیر از فریاد کشیدن و عصبانی شدن راه های دیگری هم هست. می توانید هم مهربان باشید و هم مقتدر.

6. حرکت های اضافی

حرکت زیاد دست ها، راه رفتن بی جهت و کارهایی از این دست، می تواند به راحتی همکاران شما را عصبی کند و باعث شود که همکارانتان به جای همکار، شما را به چشم یک مزاحم ببینند. پس سعی کنید، حرکت هایتان کنترل شده باشد.

7. خنجر زدن از پشت

این شاید بدترین کاری باشد که می تواند خیلی راحت شما را از چشم همکارانتان بیاندازد. کسانی که در ظاهر از همکارانشان حمایت می کنندو به قول معروف پشتشان را خالی نمی کنند، اما در باطن از هر کاری برای ضربه زدن به آنها استفاده می کنند، به حق شایسته تنفر هستند!

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► استخدام مهندسان مکانیک،عمران و برق در شرکتی در زمينه صنعت و معدن در تهران(تا 29 آبان 90)
استخدام کارمند بازرگانی در شرکت نوسان پرداز(تا 20 آذر 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر