ثبت نام آزمون تخصصي تأسيس شركتهاي حمل و نقل بين المللي كالا

پنجشنبه ، 3 آذر 1390 ، 10:02

شرکت های حمل و نقل بین المللی اسخدام مینمایند

به گزارش روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران ، شانزدهمین آزمون تخصصی حمل و نقل بین المللی کالا امسال در دو مرحله پایه و اصلی برگزار می شود و متقاضیان تا 16 آذر مهلت دارند برای ثبت نام در این آزمون به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران مراجعه کنند. برای شرکت در این آزمون ، ارائه گواهی پرداخت حق بیمه از سازمان تامین اجتماعی یا روزنامه رسمی کشور که موید سابقه کار متقاضی در شرکتهای حمل و نقل بین المللی است و ارائه گواهینامه آموزشی برای اشخاصی که می خواهند از آزمون پایه معاف شوند و فقط در آزمون اصلی شرکت کنند، الزامی است. متقاضیان همچنین باید اصل و دو مجموعه تصویر شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم و اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و دو قطعه عکس 4*3 جدید به همراه داشته باشند.
قبول شدگان آزمون پایه در دوره های گذشته و نیز متقاضیان که دوره های اموزشی IRU یا FIATA را با موفقیت به اتمام رسانده اند و گواهی آموزشی خود را دریافت کرده اند به شرکت در آزمون پایه نیاز ندارند و و فقط در آزمون اصلی شرکت می کنند. داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های اینترنتی WWW.RMTO.IR و WWW.TEHRAN.RMTO.IR مراجعه کنند یا با تلفن های 88899905 - 88905703- 88906234 -88906840 داخلی 232 تماس بگیرند.

شما هم میتوانید آگهی های استان خودتان را به بانکی معرفی نمایید

رزومه ها ی بانکی دات آی آر:

ارسال رزومه های کاربران سایت بانکی ، یکی از خدمات بسته ی طلایی استخدام است ، که در آن رزومه های کاربران سایت بانکی ، برای شرکت های معتبر و برخی بانک ها و موسسات ارسال می شود.

شما هم می توانید به عنوان یکی از کاربران سایت بانکی ، رزومه ی خود را در سایت ثبت کنید.

سایت بانکی برای چه بانکها و شرکتهایی رزومه ارسال نموده است ؟

برای ثبت رزومه ی خود در بانکی کلیک کنید

بسته طلایی استخدام بانکی چیست ؟

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► 10نکته کلیدی برای کسانی که کمتر به بانک می روند
استخدام مدیر فنی و تکنسین آقا در شرکت نماد مشاوران ارتباط دنيا (تا 12 آذر 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر