جذب نیروی متخصص در اداره کل بازرسی استان هرمزگان

يكشنبه ، 6 آذر 1390 ، 10:26

اداره کل بازرسی استان هرمزگان درراستای انجام وظایف قانونی و توسعه نظارت بردستگاههای مشمول بازرسی در استان و با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز در رشته ها و گرایش های  : « عمران – ساختمان – راه سازی – معماری – حقوق – بیمه و بانکداری – حسابداری و حسابرسی – بودجه و برنامه ریزی – ارتباطات و فناوری اطلاعات – IT   – اقتصاد و بازرگانی – پزشکی و پیراپزشکی – نفت و پتروشیمی – امور مالیاتی – بنادر و دریانوردی – مکانیک  – برق و الکترونیک » از بین داوطلبان واجد شرایط ( شاغلین و مدیران بازنشسته ) بصورت : تمام وقت ، نیمه وقت ، پاره وقت اقدام به جذب می نماید .

شرایط جذب   :

1 – داوطلبان با مدرک تحصیلی دکتری با حداقل معدل 15 و یکسال سابقه کار تجربی

2 -  داوطلبان با مدرک تحصیلی فوق لیسانس با حداقل معدل 15 و 5 سال سابقه کار تجربی

3 – فارغ التحصیلان و استعداد های برتر دانشگاهها با مدرک تحصیلی لیسانس و حداقل 5 سال سابقه کار تجربی

4 – داوطلبان با مدرک تحصیلی لیسانس با حداقل معدل 15 با 8 سال سابقه کار تجربی

5 – مشمولان وظیفه عمومی ( امریه ای ) با مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری ، مشروط به اینکه متاهل ، معاف ازرزم ، تحت پوشش کمیته امداد ، سازمان بهزیستی و یااز خانواده های ایثارگران باشند .

6 – مدیران بازنشسته دستگاههای اجرایی ، که مدارک تحصیلی آنان متناسب با رشته های مورد نیاز باشد .

مدارک مورد نیاز :

تقاضای کتبی با ذکر رزومه کاری و میزان آشنایی با رایانه و نوع نرم افزاری که با آن آشنایی دارید  ، تکمیل فرم ثبت نام، عکس ،  تصویر تمام صفحات شناسنامه خود و افراد تحت تکفل ، آخرین مدرک تحصیلی با ذکر معدل ، کارت ملی، کارت پایان خدمت ، گواهی و احکام رسمی سوابق ، آخرین حکم کارگزینی

تذکر 1 – به درخواستهایی که فاقد شرایط 6 گانه فوق باشند و یا مدارک آنها ناقص باشد ترتیب اثر داده نمی شود .

تذکر 2 – از داوطلبان واجد شرایط ، به مرور برای انجام مصاحبه اولیه   دعوت بعمل  می آید  .

تذکر 3 – داوطلبان بایستی فرم مربوطه را از طریق لینک زیر دریافت و پس از تکمیل ، تقاضا و مدارک مورد نیاز را بصورت اسکن شده حد اکثر تا تاریخ20/ 9/90 به آدرس آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال نمایند . بدیهی است جذب نیروی مورد نیاز متناسب با نیازهای سازمانی ، شرایط و ضوابط کمیسیون جذب این اداره کل خواهد بود .

دانلود فرم و اطلاعات به صورت پی دی اف

شرایط جذب از نظر روابط عمومی اداره کل بازرسی استان هرمزگان:

شرایط و نحوه جذب و بکارگیری نیرو در اداره کل بازرسی استان هرمزگان اعلام شد . به گزارش روابط عمومی اداره کل بازرسی استان هرمزگان ، عباس مومن آبادی مشاور رئیس سازمان و مدیرکل بازرسی استان هرمزگان گفت : اداره کل بازرسی استان هرمزگان در راستای تحقق قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور به منظور گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد زمینه مشارکت مردمی در امر نظارت همگانی و پیشگیری از تخلف و جرم ، ارتقای سلامت نظام اداری ، مقابله با فساد و توسعه فرهنگ قانون مداری و  بهره گیری از توان علمی ، تخصصی و اطلاعاتی تشکل های غیردولتی و مردم نهاد و اشخاص حقیقی واجد شرایط و توسعه نظارت بر دستگاههای مشمول بازرسی دراستان از بین داوطلبان واجد شرایط شامل شاغلین و مدیران بازنشسته به صورت تمام وقت ، نیمه وقت و پاره وقت اقدام به جذب می نماید .

وی شرایط اصلی جذب و بکارگیری افراد را التزام به یکی از ادیان الهی نام برده شده در اصل 13 قانون اساسی و برخورداری از حسن شهرت و عدم وابستگی به گروههای ضد انقلاب و غیر قانونی عنوان نمود.وی همچنین رشته ها و گرایش های مورد نیاز را عمران ، ساختمان ، راه سازی ، معماری ، حقوق ، بیمه و بانکداری ، حسابداری و حسابرسی ، بودجه و برنامه ریزی ، ارتباطات و فناوری اطلاعات ، IT ، اقتصاد و بازرگانی ، پزشکی و پیراپزشکی ، نفت و پتروشیمی ، امور مالیاتی ، بنادر و دریانوردی ، مکانیک ، برق و الکترونیک اعلام کرد .

وی با اشاره به دستور العمل ماده 65 آئین نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور یاد آور شد : بازرسان افتخاری به افرادی اطلاق می شود که به صورت داوطلب و بدون برقراری رابطه استخدامی با سازمان همکاری می نمایند و از میان روحانیون ، اعضای هیات علمی ، قضات ، مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی ، خبرنگاران ، اعضای تخصصی تشکل های غیردولتی و مردم نهاد و بازنشستگان انتخاب می شوند . مومن آبادی با اشاره به حدود اختیارات و تکالیف و همکاری بازرسان افتخاری اظهار داشت : جمع آوری اطلاعات و اخبار از دستگاههای مشمول بازرسی ، انجام نظارت نامحسوس در محدوده تعیین شده ، توجه دادن کارکنان و مدیران دستگاههای اجرایی به وظایف آنان ، ارائه پیشنهاد در موضوعات نظارت و بازرسی ، انجام مطالعات و بررسی های کارشناسی و مشاوره تخصصی با رعایت شئونات اسلامی و حرفه ای سازمان را از جمله اختیارات و تکالیف بازرسان افتخاری است .

به گفته مدیرکل بازرسی استان ، بازرسان افتخاری پس از تعیین حدود اختیارات و قلمرو موضوعی و محیطی و مشخص نمودن سطح همکاری آنان از جمله انعکاس نارسایی ها ، مشکلات ، دغدغه ها و انتظارات قانونی مردم ، نحوه پاسخگویی دستگاه ها به ارباب رجوع ، تضییع منابع مالی از جمله اموال عمومی و دولتی ، منابع طبیعی و محیط زیست ، گزارش فساد و سوء جریان اداری ، مالی و اقتصادی با این اداره کل همکاری خواهند کرد . وی همچنین مشخصات بازرسان افتخاری و گزارشهای دریافتی از آنها را محرمانه خواند و افزود : سازمان بازرسی متعهد به حفظ و عدم افشای آن است .

مشاور رئیس سازمان در ادامه به تشکل های غیردولتی و مردم نهاد اشاره کرد و گفت : این تشکل ها می توانند در تهیه گزارش، اظهار نظر و عضویت در کارگروههای تخصصی با سازمان همکاری داشته باشند.

وی تصریح کرد : این تشکل ها باید دارای مجوز فعالیت و منابع مالی قانونی و مشخص بوده و هیچ وابستگی به بیگانگان و گروههای غیر قانونی نداشته باشند.

این مقام مسئول در مورد شرائط داوطلبان اظهار داشت : داوطلبان با مدرک تحصیلی دکتری با حداقل معدل 15 و یکسال سابقه کار تجربی ، داوطلبان با مدرک تحصیلی فوق لیسانس با حداقل معدل 15 و 5 سال سابقه کار اجرایی ، فارغ التحصیلان و استعدادهای برتر دانشگاه ها با مدرک تحصیلی لیسانس و حداقل 5 سال سابقه کار تجربی ، داوطلبان با مدرک تحصیلی لیسانس و حداقل معدل 15 با 8 سال سابقه کار تجربی ، مشمولان وظیفه عمومی (امریه ای) با مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری ، مشروط به اینکه متاهل ، معاف از رزم ، تحت پوشش کمیته امداد ، سازمان بهزیستی و یا خانواده ایثارگران ، مدیران بازنشسته دستگاههای اجرایی که مدرک تحصیلی آنان متناسب با رشته های مورد نیاز باشد می توانند برای همکاری با این اداره کل اقدام کنند .

► دعوت به همکاری موسسه مالي و اعتباري عسكريه در مشهد
استخدام استانداری آذربایجان غربی ◄

مطالب مرتبط
بنر