شغلی که درآمد میلیونی دارد!

يكشنبه ، 6 آذر 1390 ، 11:12

اشتباه نکنید این شغل نه جراحی پلاستیک است و نه صاحب معدن الماس. تصور عامه بر این است که برای ثروتمند شدن باید دست به کار خارق العاده ای زد یا شق القمر نمود در حالی که بسیاری از افراد تنها با تلاش و استمرار به انجام کاری که در آن مهارت دارند به ثروت رسیده اند.

به گزارش بانکی دات آی آر ,یکی از شغل هایی که شاید تصور در آمد بالا از آن دشوار باشد کارواش است .بله باور ندارید از خودشان بپرسید! بعضی کارواش های تخصصی تنها به خودرو های بالای 50 میلیون تومان خدمات می دهند و مثلا اگر شما با 206 واردشان شوید از ارائه خدمات به شما معذورند!

هزینه شستشوی  کامل ماشین در یک کارواش متوسط مثلا  برای ماشین 206 ،55 هزار تومان می‌شود.

 

البته به این شغل ساده انگارانه نگاه نکنید. هر کسی نمی تواند یک ماشین را به بهترین نحو و با کمترین هزینه تمیز کند .

صاحب یکی ازکارواش ها در این خصوص به خبرنگار ما می گوید: ما نه با آب کار می‌کنیم و نه با بخار . بخار کثیفی‌ها را شل می‌کند و چرک و کثیفی به خورد ماشین رفته و چرک روی آلودگی‌های بعدی خود را کثیف‌تر هم نشان می‌دهد،در صورت شست و شو با آب هم لک به وجود می‌آید، ما موادی را استفاده می‌کنیم تا کثیفی را از بین برده و بعد به وسیله دستگاهی این آلودگی‌ها را از ماشین‌تان بیرون می‌آوریم.

برای اینکه در این کار موفق باشید علاوه بر مهارت های شستشو، مکان یابی هم بسیار موثر است. اگر کارواش در محل مناسبی تاسیس نشود قطعا کارش با شکست روبرو خواهد شد.

روابط عمومی هم در موفقیت هر کاری به ویژه کارهای خدماتی بسیار موثر است. همیشه افرادی که در ارتباط موثر با مشتریانشان موفق تر عمل می کنند به سرعت پیشرفت می کنند.

استفاده از ابزار های نوین و کم مصرف هم در کاهش هزینه ها و پیشرفت کار موثر خواهد بود.

همه دوست دارند اتومبیل خود را تمیز نگاه دارند .فقط کافیست سری به کارواشهای شهر بزنید، آنوقت متوجه میشوید که در یک کارواش خوب دقت کنید(خوب)بدون استثناء روزی ۴۰ تا ۱۰۰اتومبیل برای شستشو مراجعه میکنند با یک حساب سرانگشتی از تعرفه شستشو متوجه میشوید که اگر هر ماشینی حداقل۸۰۰۰ تومان بابت روشویی و توشویی اجرت داشته باشد و ما حداقل روزی۳۰ تا اتومبیل سرویس بدهیم روزانه۲۴۰۰۰۰ تومان درآمد داریم با توجه به اینکه ماشینهای مدل بالا و شاسی بلند اجرت بیشتری برای شستشودارند.شما روزهای تعطیل که همه مشاغل تعطیل هستند هم در حال درآمدزایی هستید حتی بیشتر.

فکر نکنید راه اندازی کارواش کار ساده ایست که به تخصص خاصی احتیاج ندارد اگر اینگونه تصور کنید یقینا ضرر خواهید کرد اگر کوچکترین آسیبی به خودرویی وارد شود مثلا به دلیل استفاده ازمواد نامناسب رنگ ماشین دچارمشکل شود یا روکش صندلی ها پاره شود مشتری شما را به بی تجربگی تان نخواهد بخشید و تا آخرین ریالی که ضرر کرده را از شما پس می گیرند.البته اگر شانس بیاورید و مورد نوازش راننده عصبانی قرار نگیرید!

لطفا گول تبلیغاتی هم که بعضی افراد برای دستگاه های چینی شستشوی ماشین که در حجم های بالا وارد کرده اند را نخورید، کارواش های باتجربه آنها را تایید نمی کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام لیسانس و فوق لیسانس کامپیوتر در شرکت صنعتی (تا 13 آذر 90)
استخدام کارشناس/ارشد ابزار دقیق،تنش و ... در شرکت مهندسی مشاوره(تا 13 آذر 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر