طنز/چوب حراج به کریستیانو رونالدو و...

دوشنبه ، 7 آذر 1390 ، 08:31

 

در خبرها آمده بود که دولت پرتغال تصمیم گرفته برای جلوگیری از ورشکستگی اقتصادی، کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال این کشور را به قیمت ۱۶۰ میلیون پوند به اسپانیا بفروشد.

مثل اینکه اوضاع اروپایی ها خیلی بدتر از آن چیزی است که فکرش را می کردیم داشتم فکرش را می کردم که شاید در روزهای آتی دولت های اروپایی به خیلی از شخصیت های معروف و ارزشمند کشورشان چوب حراج بزنند :

1. سیلویو برلوسکنی


برادر سیلویو " نخست وزیر اسبق ایتالیا "  که مدتی است بیکار شده الان به شدت برای حراج مورد مناسبی است . از آنجایی که شخصیت ایشان چند وجهی است و در همه امور مهارت دارد می توان برای چند کشور به حراج گذاشته شود تا به هرجا که پول بهتری داد بفرستندش. برای خودمان بخش ورزشی اش را مناسب می دانم شاید در کنار آقای هدایتی مفید باشد.

خودتان برای شخصیت رسانه ای ,سجایای اخلاقی و تیپ و صدایش مشتری پیداکنید.

2. ژولیت بینوش

 


از آنجایی که کشورهای عربی برای بازیگر خانم معذوریت دارند و برای خانمی که رانندگی کند مجازات شلاق تعیین می کنند پیشنهاد می کنم چند هنرپیشه درجه یک از کشورهای اروپایی ورشکسته خریداری کنند.

برای هنرمند,رای دهنده,خواننده ومشاغل زنانه  هم خودشان چند کاندیدای مناسب پیدا کنند.

3.نیکولا سارکوزی


ازآنجا که جناب سارکوزی درسیاست چندان موفق نبوده می تواند در حق مملکتش لطف کند و برای کسب ثروت فداکاری کند و در یکی از کشورهای جهان به امر خطیر مشاوره ازدواج و طلاق بپردازد ,مطمئنا موفق خواهد بود.

4.هراکلس(هرکول)


هرکول را که حتما می شناسید درست است که مرده اما خیلی ها در سرقت اموات تبحر دارند و از سر نداشتن تاریخ و فرهنگ هنرمندان ,اندیشمندان و حتی اساطیر سایر کشور ها را سرقت می کنند یونانی ها خیلی اسطوره دارند اگر یه چندتاییشان , از جمله هرکول خودمان را بفروشند خوب پولی در می آورند.

5.دکارت (چون می اندیشید )


جمله معروف دکارت را که به خاطر دارید "من می اندیشم پس هستم."

از آنجایی که خیلی کشور های دنیا به اندیشه و تفکر نیازمبرم دارند احتمالا سر جنازه دکارت خیلی دعوا می شود .

6. مارکوپولو


چون خیلی جا ها رو دیده و با خیلی ها حرف زده احتمالا اصول امنیتی و رازهای مگوی زیادی می داند.خیلی کشورهای جهان بابت اطلاعات که مهمترین متاع قرن حاضر است پول می پردازند. باور کنید دست از سر مارکوپولو هم برنمی دارند شاید چیزهایی بداند.

7. ملکه الیزابت

ملکه انگلیس که سالهاست زحمت خطیر ملکه بودن انگلیس را به عهده گرفته حتما حاضر است به عنوان سرباز وطن حراج شود احتمالا کشورهای آفریقایی خیی علاقمند هستند ایشان را به عنوان مشاور اعظم استخدام کنند تا راه های طول عمر را به ایشان بیاموزد. ولیعهد سالها حسرت پادشاهی به دلش ماند شاید با این حراج بزرگ فرزندش و کیت میدلتون آرزو به دل نمانند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► گزارش تصویری/ زنان کنگویی که در معادن طلا کار می کنند
استخدام های استان خوزستان-6 آذر 90 ◄

مطالب مرتبط
بنر